Bestanden groter dan 4GB.

Status
Niet open voor verdere reacties.

adrian65

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2010
Berichten
15
hallo

ik heb het beschreven probleem ook, maar mijn pc, de c schijf enzo, staan al op ntfs, dat deed me dus denken aan de kijken op welke schijf eea uitgepakt wordt en dat is een externe schijf, die staat wel op fat32, merk omega, werkt het converteren op dezelfde manier? en is daarmee dan probleem opgelost?

Adrian
 
Hallo..en welkom op Helpmij.nl

Ja de externe schijf kan je dus ook op die manier converteren.
Waarbij je C dus vervangt voor de letter van je externe schijf.

convert c: /fs:ntfs
 
Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic. Daarbij was de topic van 2008, dus lang niet actueel meer.
 
groter dan 4gb

hhmmm, ik probeer het, maar het zwart schermpje, voor de bevestiging, is vliegenvlug weg, kan niet eens op bevestiging klikken.

Het is bij mij de I schijf, via usb poort en schrijf ik i met een kleine letter of hoofdletter of maakt dat niet uit? en moet de pc opnieuw opgestart worden? of alleen de schijf in en uitpluggen?

dank je wel trouwens voor de snelle reacties

groetjes
 
als die externe schijf leeg is
formateren dan met rechts op de schijf klikken en snel formateren naar NTFS :thumb:
 
die schijf is dus niet leeg, daar staan veel bestanden op, muziek, films ed

dus eigenlijk zou ik de bestanden op de c schijf laten uitpakken? door in winrar een map op c te selecteren? en daarna de film weer op de externe schijf zetten
 
dat deed ik dus, maar toen kreeg ik vliegensvlug een zwart schermpje niet eens te zien, om te kunnen bevestigen, zoals op die ene site ook uitgelegd wordt en zoals ik dus eerder berichtte ......... dus het converteren is volgens mij niet gelukt

maar ....

ik heb de bestanden laten uitpakken op mijn andere externe schijf die wel ingesteld is op NTFS en dat is gelukt, alleen zijn de ondertitels niet meegegaan, die zouden er wel bij moeten zijn.... bah
de bestanden zijn overigens uitgepakt naar imagebestand (moet ik dus branden op te kunnen bekijken) maar ik heb de image vervolgens via winrar opnieuw uit laten pakken en nu zijn het video ts bestanden en kan ik het op mijn pc bekjken, doch er zitten geen voorstukjes in en ik kan de ondertitels niet selecteren, maar goed, even kijken waar dat aan ligt

in ieder geval weet ik wel hoe ik, via een omweg, bestanden groter dan 4GB wel kan uitpakken, gewoon op de andere schijf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan