ervaring met european office systems?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dodonaeus

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2010
Hallo, ik wil misschien wat laserprint toners kopen via http://www.eosprint.com/, iemand had me hun aangeraden en ik vind de milieu gedachte ook wel mooi.
Ze zien er wel betrouwbaar uit maar toch wil ik het even vragen; hebben jullie positieve ervaringen met dit bedrijf?

European Office Systems

Voor mijn onderneming doe ik al jaren zaken met European Office Systems. Alles gaat prima, soms is de verzending erg traag maar dat wordt gelukkig wel van te voren verteld..

Ik weet verder niet of er goedkopere zijn maar ik heb ook geen zin om een andere partij te zoeken, dit gaat gewoon goed.

Jerry

European Office Systems

Kun je me op de hoogte houden trouwens? Ik ben benieuwd!

dank.

prima levertijd ( http://www.eosprint.com/ )

Hallo, daar ben ik weer. De levertijd van European Office Systems was nu bij mij wel goed hoor, binnen twee dagen had ik de lading binnen. Verder oogt alles wel goed! Bedankt!

Slechte ervaring mee, het milieu verhaal zal wel iets van kloppen...
Maar iemand ervaring met het afmelden ik ben hier vorig jaar een dikke 6 maanden mee bezig geweest (zakelijk) toen moest ik nog 600 Euro overmaken voor een bestelling die ik netjes retour had gestuurd...:confused:

Na die 6 maanden was het opgelost, maar belde ze me elke week (elke keer een andere vrouw) of ik weer klant wou worden en waarom ik het de vorige keer had opgezegd. Heel raar...

vreemd

vreemd:confused:, tja dat soort verhalen schijn je overal wel eens te horen
Bij mij gaat het in ieder geval gelukkig goed

Ja dat blijf je toch houden, misschien hebben ze de laatste jaren goed hun beste gedaan! Maar ik betwijfel het, ik vond toen ik er naar zocht in elk geval een flinke topic op het forum van Radar (Tros) over het bedrijf en daar waren ze ook niet zo positief....:confused:

European Office Systems Rotterdam / www.eosprint.com

Goed om te horen dat je bestelling binnen is gekomen. Bij mij duurde het soms een week :rolleyes: Maar altijd wel goede communicatie er over...

En sja.... Over ieder bedrijf worden rare dingen geschreven. I don't care. Mijn eigen ervaringen zijn het belangrijkst en die zijn gewoon prima! :d

redelijk

Niet slecht, ook niet uitermate goede ervaring met http://www.eosprint.com/. Bij European Office Systems heb ik een aantal keer wat besteld maar naar mijn ervaring maakt het qua kwaliteit allemaal niet zoveel uit.

European Office Systems Rotterdam / www.eosprint.com

Wel irritant nu hoor.. Volgens mij is het druk bij European Office Systems haha.. ik wacht al 2 weken op mn toners! Ben er wel over gebeld en krijg een ipod cadeau ter compensatie, dat maakt dan wel weer wat goed. Gelukkig kan ik nog vooruit..:cool:

European Office Systems

Thanks heren! :thumb: Ik was aan het twijfelen over toners bestellen bij European Office Systems, ben zelf ook werkzaam in Rotterdam. Nu zal ik het maar eens een keer proberen. Het zal mijn benieuwen...
Dus bedankt voor het informeren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan