spuitgast01
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 feb 2006
Hallo allemaal,
Nadat ik mijn Fujitsu Siemens Amilo L6825 nieuwe windows had opgezet zou ik de drivers even installeren van de site.
Nu ging dat goed alleen toen ik bij de bios flash aan kwam ging het mis.
Na 10 % gedaan tehebben sloeg de computer uit en nu als ik hem opstart krijg ik alleen een zwart scherm.
Nu zou ik het oude bios weer terug willen zetten.
Alleen ik heb helemaal geen cd's van deze laptop.
Ik heb al avonden op internet gekeken maar niets dat hielp.
De acties die ik heb ondernomen zijn de batterij van het moederbord verwijderd en even gewacht daarna terug geplaatst.
Moederbord gecontroleerd op jumpers die terug gezet kunnen worden ,helaas geen jumpers op moederbord.
Mijn vraag is hoe kom ik aan het originele bios en belangrijker nog hoe kan ik dat terugzetten???
Er zit een losse chip ingedrukt waarop staat Amibios.
Wie kan mij alstublieft verder helpen??

Nadat ik mijn Fujitsu Siemens Amilo L6825 nieuwe windows had opgezet zou ik de drivers even installeren van de site.
Nu ging dat goed alleen toen ik bij de bios flash aan kwam ging het mis.
Na 10 % gedaan tehebben sloeg de computer uit en nu als ik hem opstart krijg ik alleen een zwart scherm.
Nu zou ik het oude bios weer terug willen zetten.
Alleen ik heb helemaal geen cd's van deze laptop.
Ik heb al avonden op internet gekeken maar niets dat hielp.
De acties die ik heb ondernomen zijn de batterij van het moederbord verwijderd en even gewacht daarna terug geplaatst.
Moederbord gecontroleerd op jumpers die terug gezet kunnen worden ,helaas geen jumpers op moederbord.
Mijn vraag is hoe kom ik aan het originele bios en belangrijker nog hoe kan ik dat terugzetten???
Er zit een losse chip ingedrukt waarop staat Amibios.
Wie kan mij alstublieft verder helpen??