• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Urenregistratie met TVT uren

• Onderwerp starter Onderwerp starter timvl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

timvl

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2009
hoi allemaal

ik probeer al een tijd een mooi urenregistratiebestand te maken in excel voor mijn werk.

Ik wil dan kolommen hebben van dag datum begintijd eindttijd pauzes totaal gewerkt per dag totaal verdiend met dag

uurloon bv 10 euro
en contract 12 uur in de week. / 48 per periode
periode per 4 weken

nu is het zo dus dat mijn probleem is.... alles wat boven mijn contract is aan uren gaat naar de volgende periode als TVT uren... en worden dus niet diezelfde periode uitbetaald.
Alles wat ik minder als 12 uren per week werk wordt weer uit het TVT potje van de uren van de periodes ervoor gehaald.
Maar hoe kan ik zo iets in excel maken?
Kan iemand mij helpen?

BVD.

Mvg, Tim

timvl1987@gmail.com

timvl,

In je vorige vraag heb je toch al iets gemaakt, is dit niet goed dan?
De meer gewerkte uren zijn dan de TVT uren.

Laatst bewerkt:
nee dat was niet zoals ik het graag wil
is er ergens een optie dat ik zodra ik invul de begin en eindtijd hij komt het het totaal gewerkt uur per dag en dat dan voor een hele week. en dan automatisch in een vakje zet de uren onder de 12 uur t/m 12 en de rest erboven opteld bij de andere TVT.
weet alleen niet hoe.

hierbij nog eens dat test bestandje

mvg, Tim

Bijlagen

Tim , ik kan voorlopig enkel een voorbeeldje posten waar een MIN en MAX formule inzit de huidige tijd staat nu ingesteld op 32 uur deze kan je wijzigen . Bekijk of je daar al iets met kan ;) . Ik beloof niks , maar als ik een half uurtje tijd heb bekijk ik jouw bestandje later op de avond .
Bekijk ook het tweede bestandje daar staan de uren op 40 uur overwerk vanaf 10 uur enz.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hallo

Ik kom er nog steeds niet uit.

Ik ben op zoek naar een urenregistratie in excel voor mijn bijbaan in de supermarkt.

Met een uurloon van bv 10 euro. En per periode (4 weken) heb ik een contract van 48 uur. Dus 12 per week.
Alles wat ik meer per week dan die 12 uur werk wordt TVT en alles wat minder dan 12 uur is per week wordt van de TVT gehaald. Als TVT 0 is en ik werk minder dan 12, dan krijg ik het niet uitbetaald, aangevuld tot 12 uur.

Wie kan zoiets voor mij maken? Mij lukt het gewoon niet.

Alvast bedankt voor de hulp

Groet,

Tim

nee kom er nog steeds niet uit..... hoe ik het kan maken dat hij tot 12 uur per week kijkt hoeveel ik verdien en de overuren daarboven in TVT zet.

zie mijn voorbeeld

mvg Tim

Bijlagen

Even tussendoor een opzetje hoe het kan , ik zal me eens verdiepen in tijd voor tijd .

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan