Hallo HelpMij Forum,
Vandaag een tweedehands Asus opgehaald. Zo goed als nieuw.
Wat is nu het probleem:
Onderweg naar huis heb ik hem al een paar keer gebruikt, en probleemloos ingelogd via diverse draadloze verbindingen.
Maar nu ik thuis ben kan ik niet inloggen op m'n eigen linksys. Ik heb wel verbinding met de router, maar geen verbinding met internet.
De foutmelding die ik krijg is "Dit probleem is opgetreden omdat het netwerk geen netweradres aan de computer heeft toegewezen" Heel vreemd, want er komen hier wel meer mensen met hun laptop binnenwandelen en na het invoeren van de sleutel is er nog nooit een probleem geweest.
Ik heb al van alles geprobeerd. Modem uit en aan, router uit en aan enz...
Direct op de modem aansluiten geeft geen probleem.
Computer is voorzien van XP en de router is een Linksys wrt54 geloof ik.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt.
Gr, Rob
Vandaag een tweedehands Asus opgehaald. Zo goed als nieuw.
Wat is nu het probleem:
Onderweg naar huis heb ik hem al een paar keer gebruikt, en probleemloos ingelogd via diverse draadloze verbindingen.
Maar nu ik thuis ben kan ik niet inloggen op m'n eigen linksys. Ik heb wel verbinding met de router, maar geen verbinding met internet.
De foutmelding die ik krijg is "Dit probleem is opgetreden omdat het netwerk geen netweradres aan de computer heeft toegewezen" Heel vreemd, want er komen hier wel meer mensen met hun laptop binnenwandelen en na het invoeren van de sleutel is er nog nooit een probleem geweest.
Ik heb al van alles geprobeerd. Modem uit en aan, router uit en aan enz...
Direct op de modem aansluiten geeft geen probleem.
Computer is voorzien van XP en de router is een Linksys wrt54 geloof ik.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt.
Gr, Rob