Fallout New Vegas start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelbeckers

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2008
Berichten
118
Hallo Mensen,

ik heb schijnbaar een veel voorkomend probleem dat ik niet krijg opgelost.
heb van een vriend zijn nieuwe spel Fallout new vegas geleent en geinstalleerd.

als ik na de installatie et spel wil starten gaf die eerst: steam error appication 5:000065434.

had ik er ff op gegoogld, blijkt dat je een steam accout nodig hebt...dat had ik niet..
heb steam gedownload....account gemaakt...spel in de lijst gezet....
en als ik wil starten vanuit steam zegt ie: starten mislukt...foutcode 53

als ik probeer te starten vanaf de cd zelf, zonder de snelkoppling zegt ie:
kan niet starten omdat steam_api.dll ontbreekt.

ik hier ff op gegoogld, bestandje gevonden en gedownload.
zag ik wel dat dat bestandje wel al bestaat in de data map, dus heb ik deze overschreven. daarna nog es geprobeerd te starten...deed ie et nog steeds niet....

nu weet ik echt niet meer wat ik kan doen, bij die vriend van draait deze zonder problemen...en hij heeft bijna dezelfde pc als ik..

dit zijn mijn pc gegevens (met alles up to date qau drivers enzo natuurlijk)

nvidia 8800gt geforce
4gb ram
8400 dualcore
windows 7 64bit

heeft iemand misschien enig idee wat ik nog kan proberen?

bedankt alvast voor jullie hulp!
 
Lijkt mij een probleem met Steam zelf, gezien als je op de fout gaat zoeken het met andere games ook kan voorkomen. Echter als een game op iemand zijn / haar Steam account geregistreerd is, kan voor zover ik weet het alleen met dat account gespeeld worden.
 
Klopt Crash, als het spel eenmaal is toegevoegd aan een steam account, kan je deze met dezelfde code niet activeren onder een ander account.

@ michelbeckers

Je zal het spel via de account van je vriend moeten spelen en dan heb je dus ook zijn gegevens nodig.
 
oh ok, dat betekent dus die foutmelding?
dus met andere woorden als iemand dit spel al eens heeft gekoppeld aan zijn steam account, kun je het dus nooit op jou eigen account spelen?

ok, als dat zo is, mag hier van mij een slotje op, dan heb ik pech gehad
 
Het kan ermee te maken hebben ja. Nee slotje is niet nodig, je kan wel de vraag op "Opgelost" zetten in je eerste bericht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan