Chrome laat verkenner vastlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lennart5

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Berichten
47
Hallo allemaal,

Ik gebruik al sinds het uitkwam Google Chrome, altijd zonder problemen. Echter de laatste paar dagen kan ik niet meer via de taakbalk naar een ander programma wisselen als Chrome openstaat. De taakbalk loopt dan vast. Vervolgens moet ik met alt+tab naar Chrome toe om die af te sluiten. Daarna doet de taakbalk het weer prima. Zelfs taakbeheer werkt niet meer. Eerder had ik hier nooit last van. Wie helpt mij?
Mijn besturingssysteem is Windows 7 64 bit.

Groetjes, Lennart
 
Er zijn heel veel manieren waarop Chrome kan crashen. Deed Chrome het eerst wel? Je kunt systeemherstel proberen tot voordat het probleem zich voordeedt.

Download de nieuwste versie.
Wanneer crasht Chrome, welke sites, foutmeldingen, na hoe lang, etc?
 
Chrome zelf loopt niet vast, zo gauw als Chrome opgestart is loopt de taakbalk vast, dus in feite heel explorer.exe. Ik weet niet niet zeker, maar volgens mij is het begonnen nadat ik Ccleaner had gedraaid.
 
Blijkbaar ligt het probleem bij de advanced browser integration. Door het uitschakelen van deze functie zal je pc niet meer vastlopen. Deze optie is te vinden via Internet Download Manager. Hier een overzicht ervan.
 

Bijlagen

  • internetdownload.jpg
    internetdownload.jpg
    52,3 KB · Weergaven: 85
Dit was inderdaad het probleem, hartstikke bedankt!
Mag ik vragen hoe je deze oplossing gevonden hebt? Had zelf ook al wat af gegoogeld, maar kon niks vinden.
 
Mooi dat het is opgelost

Graag gedaan!:d
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan