Delinchamp
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 nov 2010
- Berichten
- 13
Beste allemaal,
Voor onze administratie van ons advocatenkantoor ben ik in excel bezig iets op te zetten.
Nu wij met codes werken, zou ik graag in één kolom de codes (cijfers) willen invoeren, en dan graag willen dat er automatisch een omschrijving van deze code in de volgende kolom verschijnt. Bijvoorbeeld code 30 = bestuderen dossier.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat doe? Ik ben een echte excel-leek
Groet,
Dionne
Voor onze administratie van ons advocatenkantoor ben ik in excel bezig iets op te zetten.
Nu wij met codes werken, zou ik graag in één kolom de codes (cijfers) willen invoeren, en dan graag willen dat er automatisch een omschrijving van deze code in de volgende kolom verschijnt. Bijvoorbeeld code 30 = bestuderen dossier.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat doe? Ik ben een echte excel-leek

Groet,
Dionne