Een aantal vragen over de MD-500 van Sitecom

Status
Niet open voor verdere reacties.

GoReTeX

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2007
Hallo allemaal,

van de week heb ik een mediaset van Sitecom aangeschaft, namelijk de MD-500, deze bestaat uit een NAS(MD-253) een TV media player, een gigabit router en een ontvanger.

Nu vroeg ik me af welk besturingssysteem er op de NAS aanwezig was, ik ben er zelf van in de veronderstelling dat dit Linux is.
Dan meteen mijn volgende vraag, is het mogelijk hierop software te installeren?

Het volgende.... ik download vanuit de nieuwsgroepen naar de NAS, wanneer de .rar en .par2 files hierop staan moet ik de files controleren en eventueel repareren vervolgens uit pakken.
Jullie snappen vast wel dat dit proces enorm veel tijd kost doordat het over het draadloze netwerk gaat.
Ik vroeg me dus af of dit op de NAS zelf te installeren was zodat deze zelf helemaal de klus kan klaren en daar geen netwerkactiviteit voor nodig is?

Graag ook een uitleg wanneer dit kan, hoe het moet.

Dan mijn volgende vraag, deze gaat over het streamen van films met menu's.
Wanneer ik een Video_ts map stream, pakt deze netjes alles op en kan ik eenvoudig de subs instellen tijdens het afspelen van een film.

Doe ik dit echter met een samen gestelde DVD die uit meerdere afleveringen bestaat, in mijn geval met veel series, dan gaat ie telkens terug naar het hoofdstuk die aan het spelen was. Vooruit, achteruit.... telkens hetzelfde resultaat.

Het menu is ook niet bruikbaar, iemand een idee wat hier fout gaat en hoe dit op te lossen is?

Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan