Nieuwe videokaart kopen voor echte gamers

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijnool

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2010
Berichten
41
Hoi

Ik wil graag een videokaart waar mee ik de komende jaren nog even door kan.
Mijn scherm is 22inch en heeft een resolutie van 1920x1080 dus daar moet ook nog rekening mee worden gehouden
Het budget is echter €200 inclusief al het moet een nieuwe voeding ( 460 watt nu)

Dus wat is een goeden videokaart voor mij ik speel spellen zoals COD Black Ops, crysis en nog veel zware spellen en ik wil als het kan ze graag op high spelen.

enige Sugesties
 
Hoi..

Voordat men maar ook enige suggesties geven kan zou het eerst vermelden van je huidige overige hardware wenselijk zijn.
Welk mobo?
Welke cpu?
Merk en type huidige voeding?
Etc.
 
Spec's maar even uit een ander topic gehaald.
Specs.
MB: Foxconn A6VMX Motherboard
Ram : 2gb
Processor : AMD Athlon(tm) X4 620 Processor
Videokaart : Aus EAH4350 Silent 1gb maximum gaming quality
OS : Windows xp
Voeding??

Hoop wel dat Paranoid daar naar gekeken heeft.:p
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk ook nog 2GB ram erbij? + vidkaart moet wel lukken.. denk ik? (corrigeer me als ik fout ben, ben erg leergierig:rolleyes: )

Groetjes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bordje kan 4gb maximaal aan.Dus is nog een optie.
Huidige kaart is geen game toppertje.
 
MOBO: FOXCONN :A6VMX 0A
CPU: AMD Athlon(tm) X4 620 Processor 64Bit quardcore
Voeding : 460watt
 
Inderdaad 2GB RAM erbij + die GTX en je bent klaar. RAM is niet zo duur overigens. Anders kun je nog voor een HD5770 gaan maar die is niet veel goedkoper.
 
Hoi mijn budget is maar €200.
Ik wil graag voor dat budget als het kan een goede video kaart en een voeding maar voor dat budget moet ik ook ram hebben en dat kost zo'n €40 dus dan blijft er nog maar €160 over
 
Als je nou eens dat merk en type van je voeding geeft.Wellicht is die voldoende en hoef je geen voeding te kopen.
 
Dat weet ik niet of het iets van P- tech kan zijn.Ik kan niet in je kast kijken.Alleen jij kan dat.:D:D

Ik ga dus ook niets zeggen voordat er zeker is welk merk en type voeding je hebt.
 
Dat is de capaciteit niet het merk en model. Alleen capaciteit zegt helaas niet zoveel.
 
Zo moeilijk is het toch niet??

Merk: fiat
type : panda

of
merk: peugeot
type :306

voeding merk:.....
typenr:.....

Maak je kast los en kijk op plaatje van je voeding naar merk en type.Desnoods schiet je er een plaatje van.
 
Ik heb gekeken en ik ben uitgekomen op een P-CASE 460 W
Dat staat er op!!
 
Laatst bewerkt:
500watt is ruim voldoende

700watt kan je die videokaart zelfs in SLI laten draaien(2 naast elkaar) dus dat is een beetje overdreven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan