Email doorsturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

henri77

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2010
Berichten
230
Geachte lezers,

Ik heb een vraag:
Kan ik een binnenkomende mail ook "doorsturen" naar een verkenner map die op een netwerk staat? Soms werken wij met meerdere personen aan één project en willen dan graag dat het email verkeer in een projectmap komen te staan. Zo ja, hoe moet ik dat aanpakken?

alvast dank.

vr.gr. Henri!

P.s wij werken met Outlook Express 6
 
je zou de mail kunnen opslaan als op die map of gewoon doorsturen naar de betrevende personen voor wie deze mail intresant is.

Je kan de Intern beheerde ook vragen of die een apparte mail groep kan maken en het op deze maniet doorsturen.

mvg

Roberto
 
Ik begrijp dat dit een zakelijke vraag is. Dan heb je waarschijnlijk een 'zakelijke mailserver' en client, Exchange en Outlook of zo.
Laat in dat geval een afdelingsmailbox maken met de juiste rechten en voeg deze toe aan Outlook. Evt. kun je hierin dan mappen maken voor personen, projecten, in behandeling, afgehandeld etc.
 
Hallo Schrikbeeld,

Dit is wat ik bedoel. Alleen hebben we geen zakelijke mailserver, we gebruiken XS4all.nl
We hebben dit wel hoog op ons prioriteitenlijstje staan. Ik zal tzt voorleggen om afdelingsmailbox aan te maken. (Zal niet kunnen denk ik met xs4all.nl toch)?

in ieder bedankt voor jullie reactie!

vr. gr. Henri!
 
Met een provider als mailserver lijkt het mij nog makkelijker worden.
Maak een extra mailadres aan en benader dit met webmail, het mogelijk om er met meer mensen tegelijk in te werken.

Afhankelijk van wat je exact wilt zou je eens kunnen kijken naar gmail en bijbehorend google docs. Met meer mensen tegelijk in mail kijken, documenten en spreadsheets bewerken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan