Nieuw spel afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrOwn

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2010
Ik heb net een nieuw spel gekocht, Call of Duty Black Ops. Maar beide pc's bij ons thuis kunnen dit spel niet op kwaliteit afspelen. Als ik het spel laad gaat het prima, maar op het moment dat ik echt 'in game' ga, dus multiplayer of singleplayer ga spelen, laggt het beeld constant, elke beweging gaat schokkerig.

Wat is slim om te doen? Kan ik gewoon een nieuwe videokaart halen? Past die gewoon in elke computer? (we hebben twee dell pc's, eentje van 4jr oud en eentje van 1,5jr oud)

graag hulp, ik ben hier niet zo goed in...

bedankt!

Glazen bol kijken is helaas niet mijn (onze) specialiteit, dus als je eens begint met van beide pc's de specificaties uitgebreid te vermelden?

Dell E521, Dell in2010n

De twee computers die ik thuis heb zijn de dell e521 en de dell in2010n. Ik wil er graag een nieuw uitgebracht spel opspelen, Call of Duty Black Ops.
Volgens handleiding van de dell in2010n zou hij hem gewoon moeten kunnen draaien, het spel laggt alleen constant als ik 'in game' ben.

Heeft het zin om een videokaart aan te schaffen? Zo ja, welke past erin en hoe duur zou die dan zijn.

De twee computers die ik thuis heb zijn de dell e521 en de dell in2010n. Ik wil er graag een nieuw uitgebracht spel opspelen, Call of Duty Black Ops.
Volgens handleiding van de dell in2010n zou hij hem gewoon moeten kunnen draaien, het spel laggt alleen constant als ik 'in game' ben.

Heeft het zin om een videokaart aan te schaffen? Zo ja, welke past erin en hoe duur zou die dan zijn.
Je vraag is / was mij glashelder, alleen kennelijk is de mijne dat voor jou niet?
Ik zou graag de volledige specificaties van de machines willen weten. Ik zou die wel op kunnen zoeken maar aangezien DELL machines modificeerbaar zijn is het niet per definitie dé machine die aan het typenummer voldoet, dus nogmaals:

- welke proceesor,
- hoeveel geheugen,
- welke videokaart zit er nu in?

heel erg bedankt voor deze link, ik zal hem ook eens op de andere computer proberen. Op de dell e521 pakt 'ie hem sowieso niet.

laat het nog wel weten

Tja, als je de door mij gerstelde vraag / vragen niet beantwoordt, dan rest mij je alleen heel veel succes toe te wensen :thumb:

sorry, bij deze:

AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4200+
3.0 GB RAM
Microsoft Windows XP Professional Service Pack 2 (build 2600)
GeForce 7300 LE (videokaart)

OK, geen probleem. Helaas moet ik je met een cliché teleur gaan stellen :

'game over'.

Deze machine zal nooit het spel kunnen gaan trekken. (Tenzij je moederbord, processor en videokaart -en ook geheugen- gaat vervangen, maar dan praat je over een major update en dat is het allemaal niet waard).

Laatst bewerkt:
en voor de Dell in2010n?

welke videokaart past daarin? ik heb nu een Intel(R) Graphics Media Accelerator HD (Core i3) met 1.7gb RAM, Hardware T&L, Pixel Shader version 4.0 en Vertex Shader version 4.0

het doel is dus om nieuw uitgebrachte games van dit moment te kunnen spelen, bijv. Black Ops

Kijk eens naar dit topic en dan met name naar het 1e bericht van Woutertjuh88 (waarnaar ik later nog verwijs), da's een heel interessante machine voor een relatief heel aardige prijs.

Geef svp uitgebreidere specs van de 2010n?

Laatst bewerkt:
Dit zijn de minimum systeemeisen, trek je conclusie(ss) :

Call of Duty®: Black Ops Download Minimum System Requirements

•Processor:Intel® Core™2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 or better
•Memory: 2GB
•HDD:12GB**
•Video: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA® GeForce® 8600GT / ATI Radeon® X1950Pro or better
•Sound: DirectX 9.0c-compatible
•DirectX: 9.0c

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan