Skype werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri123

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2008
Berichten
176
Als ik Skype opstart krijg ik meteen deze melding

skypef.jpg


Het heeft eerder altijd gewerkt, alleen nu, ineens krijg ik deze melding
Hij doet verder niks, dit geeftie meteen
Opnieuw installeren heb ik natuurlijk al gebprobeerd maar het werkt niet.
 
Dat had ik ook na het installeren van de nieuwe skype. Dit is blijkbaar een probleem op de meeste computers. Je kan op filehippo.com een oudere versie downloaden zoals ik heb gedaan. Klopt het dat ie die melding pas geeft tijdens het inloggen?

EDIT: Volgens mij moet dit hem zijn. Klik
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk geeft hij het meteen al, als ik nog niks gedaan heb. Maar ik ga vanmiddag even de oude versie probeeen
 
Heb de oude versie geinstalleerd, maar ook bij de oude versie krijg ik dezelfde melding, helaas..
Nu ben ik radeloos
 
Laatst bewerkt:
skype

ik heb hetzelfde probleem op mijn winxp,ik kan skype niet uitvoeren,zowel met eerdere versies maar ook de nieuwe versie 5.0,terwijl het vroeger wel ging.het lijkt erop dat het toch te maken heeft met systeemfouten op de p.c.[winxp]?ik ga er niet vanuit dat skype de boosdoener is...
 
Tsja ik heb Vista. Kan me niet herinneren iets geks te hebben gedaan voordat het niet meer werkte. Het werkte altijd goed en ineens werkte het nietmeer
 
Ik heb net hetzelfde probleem. Sinds gisteren kan ik mijn skype niet meer openen, hij geeft steeds aan dat 'skype niet meer werkt'.
Ik heb windows 7
 
reeds heeft skype AUTOMATISCH op de een of andere manier zonder te melden de nieuwe skype geïsntalleerd toen ik even weg was! Ik moet hem nu weer helemaal verwijderen en dan de oude erop zetten want hij werkt nog steeds niet!
 
skype

probeer versie 3.8 eens,grote kans dat het wel werkt.althans bij mij werkt het![win.xp]:D
 
Kunnen jullie me niet helpen? Is er ook geen manier voor mij om Skype totaal te wissen van de computer, ook helemaal uit het registry te verwijderen en zo.. Hoe moet dat?
 
Ik heb het probleem ook gehad, ben toen overgestapt naar een hele oude...
Later heb ik nog eens geprobeerd om de allernieuwste via de site te downloaden.
Toen deed hij het wel!
 
Heb zelf ook de nieuwe geprobeerd te installeren zonder succes. Kon gisteren en vandaag zelfs helemaal niet inloggen vanwege een grote wereldweide storing.
Bron
 
Heb nu een heel oude versie van Skype geinstalleerd en hij werkt. Al geprobeerd naar de nieuwe versie te updaten maar werkt niet. Dus voorlopig zal ik het even moeten doen met de oude versie, en wachten tot de nieuwere uitkomt. Die werkt dan misschien wel.

Probleem opgelost, dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan