Geen snelheid om achtergronden te veranderen in windows 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jostiman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 dec 2010
Berichten
4
Beste, iedereen dan maar..
Mijn vriendin heeft sindskort een nieuwe laptop.. en die heeft allemaal achtergronden staan, d'r zus heeft precíes zo'n zelfde laptop, en kan gewoon de snelheid veranderen waarmee de achtergronden moeten veranderen, dus om de 5 seconden, om de minuut etc. Maar mijn vriendin kan dit niet, ik vind dit zeer vreemd.. en ik heb eigenlijk totaal geen idee wat het kan zijn.

Hier een screenshot mocht je het niet begrijpen!

Alvast bedankt voor elke hulp die ik kan krijgen!

Bekijk bijlage 114651
 

Bijlagen

  • Laptopding.jpg
    Laptopding.jpg
    81 KB · Weergaven: 64
Ik weet het helemaal niet zeker, maar het zou wel eens kunnen liggen aan de verschillende versies van windows 7 (basic, of bijvoorbeeld professional of ultimate) Hier op ultimate kan het namelijk ook.

Correct me if i'm wrong.
 
Dit klopt, maar ze heeft een nieuwe laptop gekocht, en haar zus heeft precies dezelfde gekocht, een nieuwe Acer Aspire, Windows 7 Home Premium geval, 64-bits. En haar zus kan het dus wél veranderen, maar zij niet. En ik dacht dat staat ergens anders in windows, maar het lijkt gewoon compleet verdwenen te zijn.

Toch bedankt voor de moeite hoor! :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt me sterk, wel een vaag verhaal :confused:

Maar lijkt mij niet een fout in het besturingssysteem of iets dergelijks.
 
Tsja sorry, het is echt zo.. ik vond het ook echt heel vaag. Ik maak binnenkort nog wel ff een screenshot van d'r zus d'r laptop, zodat je het kan zien. En dan geef ik ook de specs er wel bij, zodat je kunt zien dat het dezelfde laptops zijn.

Nee, dat lijkt mij ook niet.. maar ik denk dat het niet uit te sluiten valt, aangezien het toch verwerkt zit in het besturingssysteem, en op dit moment mist.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is niet uit te sluiten nee. Heeft ze wel administrator rechten?
 
Ja ze heeft administrator rechten, aangezien haar account 't enige account is op die laptop.. en die is aangemaakt tijdens de installatie dus er zitten administrator rechten op.

Ik heb verder écht geen idee wat het zou kunnen zijn.. dus ik dacht ik leg mn probleem hier neer en wacht rustig af. Ik heb de tijd haha, maar nu ga ik douchen. Ik check morgen wel weer of er iets is gevonden ofzo.

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
het feit dat het de enige account is wil niet zeggen dat het automatisch een adminstratoraccount is,maar dat terzijde.
Ga eens kijken bij het Acer Energie beheer hoe dat staat ingesteld,als dat op zuinig o.i.d. staat ingesteld heb je kans dat die opties uitgeschakeld zijn. Vooral als hij in de accu-modus wordt gebruikt.Daar zou ik eens kijken waarin de instellingen verschillen t.o.v. de laptop van je zus.
Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan