• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kan webbrowser google-maps in excel niet printen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter wiki
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wiki

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2007
In de bijlage een leuke tool met een internetkaart. Werkt prima, maar ik krijg de kaart niet geprint. Wie weet een oplossing of aanvulling?

gr wim

Bijlagen

Bijlage beschadigd of ongeldig geeft hij aan, kan je opnieuw uploaden?

Ik heb geen probleem om het van de site te downloaden en te openen. Ik zal ook een rar plaatsen.

Bijlagen

Ik heb geen probleem om het van de site te downloaden en te openen. Ik zal ook een rar plaatsen.
Ik denk dat er iets ontbreekt aan je bestand, had echter geen zin uit te zoeken wat. Op de Excel-pagina op mijn site heb ik een werkend exemplaar geplaatst. Hij komt overigens oorspronkelijk van http://www.batchgeo.com/excel/

Beste Rob,

Ik snap het niet maar bij beiden krijg ik geen kaart uitgeprint. (Printvoorbeeld)
Mis ik een of andere verwijzing naar een object library?

gr wim

Ik snap het niet maar bij beiden krijg ik geen kaart uitgeprint. (Printvoorbeeld) Mis ik een of andere verwijzing naar een object library?
Wim,

Kan het zijn dat je printer geen illustraties uitprint? Die heb ik eerder gezien. Anders kan ik morgen even kijken.

Laatst bewerkt:

Bijlagen

• verwijzingen.jpg
    verwijzingen.jpg
    57,4 KB · Weergaven: 94
Hier ga ik veel mensen gelukkig mee maken :p
Weliswaar met een omweggetje, maar de kaart kan afgedrukt worden.

Bijlagen

Weliswaar met een omweggetje, maar de kaart kan afgedrukt worden.
Rudi,

Ik heb dit bestand gecombineerd met Afstanden GoogleMaps, zodat je de afstanden hebt en de ligging op de kaart. Op mijn site staat hij als Afstand GoogleM

Hallo Rob

Leuk gedaan!! :thumb: :thumb:

Er zit echter nog een foutje in.
De twee punten op de kaart haalt hij uit de cellen G7 en G8
Dit moeten volgens mij de cellen B7 en G7 zijn.

Ik ben in de VBA gedoken maar ik kon de juiste instelling niet vinden.

Daniël,

In je voorbeeld heb je een plaats ingevoegd, maar als ik de afstand laat berekenen krijg ik een foutmelding in
Code:
sq(j, 12) = Replace(Mid(strResponse, InStr(strResponse, " uur ") - 2, 2), Chr(34), "") / 24 + minu / 1440
Tot een uur reistijd gaat het goed, is de tijd meer, dan verschijnt deze regel als fout.

Heb je een idee?

Zo werkt hij voor mij
Code:
sq(j, 12) = Replace(Mid(strResponse, InStr(strResponse, " uur ") - 2, 2), ">", "") / 24 + minu / 1440

Rudi,

Top, zo werkt hij bij mij ook. Ik kan zelfs een afstand en tijd naar Kroatië berekenen. Ik had de oude regel overgenomen uit dit bestand. Ik zal het bestand op mijn site even aanpassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan