cod mw2

Status
Niet open voor verdere reacties.

kosterkeeltsie

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2009
ok ik heb mw2 gedownload van knip, en speel dus alleen special ops en singleplayer.
nu zou ik die graag resetten alleen vroeg ik mij af hoe moet dat?
ik weet dat je gewoonlijk alles van steam kan resetten of anders in de map ''players'' alles moet verwijderen maar aangezien mijn mw2 gedownload is zijn die mappen er niet!

dit is alles wat er staat:
http://img80.imageshack.us/img80/7781/naamloosmu.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry, maar HUH?

Wat wil je precies doen? Als je het spel installeerd maak je toch zelf een nieuw spel aan waarbij je bij het begin begint?

Edit na zien reactie Mukkel:
Bij gedownload ging ik uit van een ilegale versie van het spel.

Laatst bewerkt:
MW2 gaat via steam :)
Acount hangt vast aan het spel. Je stats worden dus online gehouden.

Maar als je de in multplayer je max level hebt gehaald kun je prestige doen.
Begin je ook weer bij 0% alleeen dan voor je prestige.

Dit kun je een keer of 10 doen

,

ja alleen heb ik het gedownload dus ik kan alleen sp en special ops, maar dat valt dus niet te resetten?

bedankt iig!

Mappen zijn er wel degelijk van een bij Steam gedownload en geïnstalleerd spel. Deze worden bij de Steam installatie folder geïnstalleerd. Echter kun je via Steam ook de game data laten verwijderen.
Ga naar je "Game libary", klik met rechts op de game die je wil verwijderen en kies voor "Delete local content". De uninstall wordt door Steam geregeld.

Weet alleen niet of je daarmee je voortgang reset. Zoals Mukkel al aangaf worden statistieken online bijgehouden.

Ik heb een Engelse versie, daarom gaf ik al aan met rechts op de game klikken die je wil verwijderen. (In de lijst van je games in Steam)

Heb je steam wel geinstalleerd dan?

Vind het trouwens maar vreemd die stats, mijn versie is ook niet legaal, maar geen gedoe met stats of iets dergelijks. Het is net alsof jij een download hebt binnengehaald die iemand genmaakt heeft van zijn exemplaar van het spel, na het veelvuldig te hebben gespeelt.

.

deze heb ik gedownload, misschien dat jullie hier iets uit kunnen opmaken?
knip

toen ik het spel voor de eerste keer speelde was alles gewoon 0%
na een tijdje spelen had ik het verwijderd, en toen 2 maanden later weer gedownload en alles stond toen wel op 90% precies zoals voor het verwijderen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Het feit dat het na de herinstall weer staat waar je was gebleven doet mij toch denken dat je niet allees had verwijdert bij de deinstallatie.

Zoeken naar steam op je pc levert geen hits op?

.

nee hij vind dan alleen die 2 kleine bestandjes op de foto met het woord steam, maar niet de map! (ik heb namelijk ook al op youtube gekeken en gezien welke map het moet zijn)

ook heb ik na het verwijderen van cod zelfs vista opnieuw geinstalleerd!
misschien dat het toch via de een of andere manier online bijgehouden wordt?

als het teveel moeite is maakt het trouwens niet uit hoor, maar het leek me wel eens leuk weer vanaf 0 te beginnen:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan