Controle website

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0167

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2009
Goedemiddag,

Ik heb een website gemaakt en ik wil vragen wat jullie er van vinden.
Op verschillende browsers heb ik het getest, en overal staat het hetzelfde gelukkig.

Dit is mijn website.

Wat is ook bij me website gedaan heb is een favicon, en een 404 error. (404 error voorbeeld)

Voor de rest ben ik benieuwd naar jullie antwoorden.
Het template heb ik gedeeltelijk van internet, en gecombineerd met andere, maar zoekbalk etc, heb ik toch zelf erbij gevoegd.

De pagina contactformulier doen het nog niet, die hoop ik vanavond up te loaden.

ik wacht op jullie reacties af! :o:o:o

Groetjes,

longestever.

Laatst bewerkt:
Erg mooie website! :)
Woon niet in de buurt, dus ik zal hem niet kunnen gebruiken maar wel mooi gemaakt!
Hopelijk kan je er veel mensen mee helpen :)
Alvast veel succes ermee!

Jonas

Leuke en duidelijke website.
Echter is mis de SEO: tags bij de berichten en een Twitter of Facebook account van de website.
Daar zou je ook bezoekers mee kunnen scoren.

@sjano123, bedankt voor je reactie:) erg leuk!

@stormbreaker ik ben zelf erg tegen twitter e facebook, maar misschien kan ik er over na denken. besef wel dat het een plaatselijke website is, en waar de klantengroep natuurlijk gering moet blijven.

Kan je de term SEO misschien even kort verduidelijken? ik heb al even lopen zoeken, maar snap het niet.:o maar, in iedergeval bedankt voor je reactie! leuk:)

Top!

Ziet er goed en professioneel uit, nu nog die slideshow:P

SEO= Search Engine Optimalisation.
Maar jouw site plaatselijk?
Jullie bieden toch online hulp of begrijp ik de hele opzet nou verkeerd?
Want dan biedt je voor heel Nederland hulp, als jij Nederland plaatselijk noemt...

bij over ons kon je dat lezen :)

wij zijn 2 jongens die in moerkapelle, (dat ondertussen beruchte volkje:love:) een klein 'bedrijfje' hebben, en omstreek, waar mensen ons vai de website kunnen bereiken om voor computer problemen langs te komen zodat wij hopelijk het probleem op kunnen lossen. maar als de reiskosten vergoed kunnen worden, ivm geen rijbewijs, dan kan er wel iets verder gekeken worden. maar uit de provincie zuid holland zullen we niet gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan