Banners maken voor telecom vergelijk site ( met vergoeding )

Status
Niet open voor verdere reacties.

uberaap

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 dec 2010
Berichten
2
Beste mensen,

Wie kan er voor zondag een aantal banners creeeren die te maken hebben met telecom vergelijkingen.
Deze nieuwe website richt zich op het vergelijken van telefoon abonnementen.
De opdracht gever wil foto banners hebben, die dus te maken hebben met telecom en vergelijken.
Het is niet de bedoeling dat dit aktie banners gaan worden, puur sfeer beeld.
De opdracht luidt:
Op de hoofdpagina moeten er 3 banners komen.
Vergelijkings Banner met de volgende merken. ( Ben, Hi, Kpn, Telfort, T-mobile en Vodafone )
Iphone Banner met de volgende merken ( Hi, Kpn, Telfort, T-mobile en Vodafone )Tip! gebruik hierbij de juiste sfeer van een iphone.
De 3e banner is eigen inbreng moet een combinatie zijn van telecom en vergelijkingen ( geen aktie banner of prijs banner)

In bovenstaande opdracht moet de pijl van het logo gebruikt worden die weergegeven staat op deze website ( http://www [dot] managesite [dot] nl/demos/project_17/
Deze zal als text vlak fungeren. ( ��n pijl is genoeg, zelfde stijl en kleur gebruiken!!!!! )


De rest van de website moet ook nog voorzien worden van fotobanners zonder text.
Graag de selectie die u heeft kunnen maken laten controleren via info [at] belkostenwijzer [dot] nl

Opzegbrief Tips Over ons Nieuws Contact Disclaimer Privacy ( voor deze onderdelen moeten er nog sfeer foto's komen die met de titel te maken hebben )
kijk hier voor op www [dot] belkostenwijzer [dot] nl

Graag ZSM reactie op mail van belkostenwijzer.
BELANGRIJK! geen copyright op foto's

Wie het snelst en best aanlevert krijgt de opdracht en vergoeding!

Met vriendelijke groet.
 
mensen gaan niet zomaar iets maken en dan maar afwachten of er wel geld in het laadtje komt voor de opdracht.
 
Aardige gratis advertentie, en leuke prijsvraag! ;)
Hoeveel bedraagt eigenlijk de hoofdprijs (en enige prijs)?

PS:
Om in de vergelijkingensfeer te blijven:
"Er moet een website gemaakt worden van 12 pagina's.
Het Programma van Eisen is: ....
Inleveren binnen een week.
Wie het snelst en best aanlevert krijgt een vergoeding."​
Benieuwd hoeveel gerenommeerde webbouwers zich zouden uitsloven om een kwaliteitsproduct te leveren. :p
 
@csshunter
PS:
Om in de vergelijkingensfeer te blijven:

"Er moet een website gemaakt worden van 12 pagina's.
Het Programma van Eisen is: ....
Inleveren binnen een week.
Wie het snelst en best aanlevert krijgt een vergoeding."
Is al gebeurd op 7 december :d

Website Bouwen ( makkelijk bijverdienen )

Beste mensen,

In verband met het feit dat ik vrij weinig tijd heb, ligt mijn website al enige tijd stil kwa ontwerpen.
Ik weet niet of deze vraag hier thuis hoort maar kon het zo 1,2,3 niet vinden.

Wat ik graag wil is dat er voor mij een website ontworpen kan worden, beheer en aanpassen doe ik uiteindelijk zelf.
Het gaat mij dus om de layout, en het zou leuk zijn als ik meerdere opties krijg.
Het beste en gebruikte idee krijgt van mij een vergoeding en daar valt nader over een te komen.

Mochten jullie geinteresseerd zijn neem dan contact op via j.v.rosberg [at] gmail [dot] com zodat ik mijn idee kan doorspelen en dat er wat mee gedaan kan worden.

Ik hoop graag snel iets te horen,

Met vriendelijke groet,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan