Range extender 300N - help please

Status
Niet open voor verdere reacties.

plushi

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2010
Berichten
9
Hoi,

Ik weet helemaal niks van internet instellingen en draadloos spul.

Maar ik heb een Range extender 300N gekocht omdat ik op zolder geen draadloos bereik heb.
Maar ik kan het niet installeren en ik word er gek van.

In de handleiding staat dat ik bij apperaat beheer de wifi adapter uit moet doen (dan heb ik geen internet toch?)
En daarna moet ik dit intypen in mijn browser: 192.168.0.234

maar er gebeurt niets :(

Help aub.
 
Hoi,
ik denk wel dat je dit even bedraad moet doen,anders kun je je extender niet configureren.
Misschien heb je hier nog wat aan.
Met deze extender is mijn bereik echt veel groter!!! Heb de extender ingesteld met dezelfde (SSID) gegevens als de router zodat een laptop het signaal van de extender gewoon automatisch overpakt als ik buiten het bereik van de router kom.
Ik zou hem echt aanraden.
 
maar ik weet niet hoe ik het moet configreren :(
ik kom niet op die site 192.168.0.234
 
Je moet wel de bijgeleverde netwerkkabel gebruiken zoals beschreven in de handleiding en in de browser moet je intypen http//192.168.0.234
Dan gebruikersnaam: admin
Wachtwoord: admin
Succes.
 
Laatst bewerkt:
doe ik denk ik.

de bijgeleverde kabel is in mijn laptop en de extender.
 
Laatst bewerkt:
ik was op de site daarnet, het werkte ineens.

Toen deed ik wat in de handleiding stond, en bij security viel het internet ineens uit en nu kan ik weer niet op de site komen, ik snap er niks meer van...
 
Iemand alsjublieft? :(

Ik weet nu hoe ik op de confrigratie pagina kom.
Maar ik heb een probleem met de communicatie tussen de extender en router.

Ik probeer hem te koppelen maar krijg dit: Universal Repeater (Wainting for keys)
Betekend dat het password niet goed is toch?

het password wat ik gebruik voor mijn router moet ik invullen bij Pre-shared Key?
Maar dat lukt nog steeds niet.
 
Hoi,
je moet dezelfde sleutel invoeren als van je router,dus de beveilingssleutel van je router moet je ook in je extender invoeren.
 
Ja hoor,normaal in je router bij Wireless Settings o.i.d. wellicht onder de tab beveiliging (security) Dus het gaat niet om je wachtwoord van je router maar om de "pre shared key"
Geef ff de precieze specificaties van je router op. We komen d'r wel hoor,maar dan moet ik wel precies weten welke apparaten je hebt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan