gooit elke keer de verbinding met spelpunt eruit

Status
Niet open voor verdere reacties.

colorado_rain

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2003
Berichten
362
als ik op spelpunt zit , wordt ik elke keer eruitgegooit . omdat de verbinding verbroken wordt met spelpunt

ik krijg melding dat het ligt aan mijn internetverbinding.. maar die blijft gewoon actief .

mijn internet blijft 24 uur online , alleen spelpunt zegt van niet>>????

wie weet iets , tis zo vervelend , en je krijgt een hoog wegloop %ten

gr hary
 
Uitgooien

ook ik ben er weer uitgegooid net op een moment dat je zit te kaarten en je bijna aan het winnen bent!
Wat een ****!
 
SpelPunt

SpelPunt heeft een hele stabiele verbinding nodig omdat er in elke miliseconde veel informatie verkeer plaats vind. Als er een kleine storing zit in deze verbinding zal deze gaan haperen, of weg vallen.
Hoe is de computer verbonden met het internet, via de kabel of wifi? Als het wifi betreft, probeer dan je computer direct met je modem te verbinden, dit zal de stabiliteit van de verbinding erg bevorderen.
Disable ook je firewall als je onze spellen speelt.
Laat het me weten als het lukt?!
Alex
 
ik heb precies hetzelfde probleem. SP zegt idd ook dat het waarschijnlijk aan de continuiteit ligt van de verbinding tussen mijn laptop en sp. Ik word nu om de tien minuten uit het spel gegooid. Dan geeft ie aan dat er een probleem is met de verbinding tussen mijn pc en sp.

Dit is volgens mij gekomen sinds ik gegevens in de router heb moeten wijzigen van onze provider. Ik moest de instellingen PPPoE naar DHCP veranderen. Volgens mij is het sindsdien dat ik dus niet langer dan tien minuten op sp kan.

Ik heb de firewall ook al gedisabled en dat hielp ook niet, nog steeds hetzelfde probleem.

Kun je me verder helpen Alex?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan