FTPserver met een KPN Experia Box

Status
Niet open voor verdere reacties.

parisa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 dec 2010
Berichten
4
Weet iemand hoe ik een FTPserver kan draaien onder mijn eigen ip met een KPN Experia Box (Siemens Gigaset sx551) modem/router. Ik kon niks in usermanual van dit modem.
Weet iemand een oplossing.
 
zorgen dat poort 21 en 20 openstaan voor je ftp server.
Welke wil je gaan gebruiken?
 
Kijk hier

NB: KPN heeft zijn eigen firmware erop gezet, het kan dus afwijken van wat jij te zien krijgt in jouw experiabox.

Tijs.
 
Bedankt

Bedankt Tijs, ik ga het proberen :)
En ook bedankt puppie, maar ik weet niet hoe kan ik porten opstaan voor de fptserver???:eek:
 
bedank

dankjewel, Ik heb de instructie doorgegaan maar helaas dat kan niet,

Op de USB aansluiting van de KPN Experia Box kunt u een printer of een USB opslagapparaat (USB pen of USB harddisk) aansluiten. Deze zijn dan binnen uw netwerk te benaderen door alle computers, vanaf het Internet is dit niet mogelijk.
dit is de antwoord van kpn.:rolleyes:
 
Tsja, je had er niet bij gezegd dat je zo'n USB-stick op/in de router bereikbaar wilde maken. Ik ben ervan uitgegaan dat je een pc met een FTP-server erop bereikbaar wilde maken. Mijn instructies (als je ze gelezen hebt) geven ook duidelijk aan het om een pc gaat op het thuisnetwerk...

Jammer, helaas dat wat je wilde (technisch) niet kan.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
hehe

oh sorry, mijn Nederlands taal is niet zo goed, ik heb een KPN Experia Box met USB-port en ik dacht dat ik kan een FTPserver maken met een loze Hardschijf of Flashmemory.
In ieder geval bedankt voor je informatie en fijne kerstdagen met gelukkig 2011.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan