Outlook 2007 opent langzaam inboxen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stabiloy

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2009
Hallo

in mijn outlook heb ik 4 e-mail accounts staan, en deze mail komt in verschillende mappen binnen.

Nu sinds een paar dagen duurt he ong 30 sec voordat de inbox geopend wordt, office outlook 2007 geeft de melding dat het mijn inbox aan het laden is. Probleem had ik eerst niet...

Draai met office 2007 op win7.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Daar kunnen verschillende oorzaken voor zijn.
Het gegevensbestand (PST-bestand) kan groot zijn.
Het kan fouten bevatten.
Het staat op een externe schijf of geheugenstick.
... etc.
Kijk eerst eens hoe groot het bestand is:
In Outlook klik je met de rechtermuisknop op Persoonlijke mappen en in het snelmenu op de onderste optie: 'Eigenschappen van .....' etc.
Klik in het volgende venster op 'Mapgrootte ...' en kijk hoe groot de totale omvang is.
Als het bestand groter is dan 1Gig, moet je hem nodig opschonen .....

Je kunt het pst-bestand ook comprimeren.
Sluit het venster met de mapgrootte en klik nu op de knop 'Geavanceerd...' en vervolgens op 'Nu comprimeren'.

Totale grote is 9714 kb, dus nog geen 10 mb. Dat zal het probleem dus niet zijn.

Hij is heeft nu gecomprimeerd dat heeft geholpen.

Ondertussen ook een update verwijderd van office en dat was blijkbaar het probleem. Stond ergens in een oud topic.

bedankt ;)

Verwijderen update

Totale grote is 9714 kb, dus nog geen 10 mb. Dat zal het probleem dus niet zijn.

Hij is heeft nu gecomprimeerd dat heeft geholpen.

Ondertussen ook een update verwijderd van office en dat was blijkbaar het probleem. Stond ergens in een oud topic.

bedankt ;)

Ik heb hetzelfde probleem (sinds kort). Kun je aangeven welke update je hebt verwijderd en hoe je dit hebt gedaan?

Thanks,
Rinus

Outlook traag - update van 16 dec. verwijderen helpt

Ik had hetzelfde probleem sinds kort. Opschonen en comprimeren hielp niet
Maar verwijderen van de office update met nummer KB2412171 mbt Outlook 2007 was de oplossing. Mijn dank is groot.

Bedankt, het werkt

Bedankt voor de tip. Hetzelfde probleem en door verwijderen van de laatste update is de vorige snelheid weer terug. :-)

Ik heb precies het zelfde probleem. Alleen kan ik het niet oplossen zoals bovenstaand. Bij mij staat deze update er namelijk niet tussen. Ik heb alle mappen al gecomprimeerd, maar het probleem blijft bestaan. Outlook is echt sindskort pas zo traag. Heel vaag... Misschien heeft iemand nog een andere oplossing? :o

Bedankt

Ik had blijkbaar niet goed tussen de updates gekeken, ga m nu verwijderen! Thanks voor de info

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan