Timings aanpassen in p5kpl-am

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Weet iemand of in het bios van boven vermelde moederbord de timings ook aan te passen zijn. Bij niet alle moederborden kan het, dus ik vrees het ergste, maar doe hier maar een gokje.

Dat moet je ff checken in je bios :)

Je bent al bezig geweest met overklokken ect. dus je bent hier bekend mee.
Staan er geen timings in je bios lijst (meestal onder de Ram frequency) dan heb je pech.

Zal eens kijken. Bij mijn vorige moederbord wist ik ze wel te vinden inderdaad. Was ook iemand die me al een tip gaf eerder erover (toen ik voor dit moederbord bezig was) maar , ben vergeten wat dat was, sorry.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan met ai tweaker zei iemand op de chat, maar zie nergens ai tweaker in bios, wel ai overclocken (zelfde misschien). Maar nog steeds nergens waar ik de timings kan aanpassen. Iemand anders nog ?

Had deze dubbel geplaatst, dan zitten ze er ook meteen bovenop zeg hier.
Meen dat als je zelf even reageert dat die dan ook weer wat hoger op de lijst komt, hoop ik dat dan maar.

Had deze dubbel geplaatst, dan zitten ze er ook meteen bovenop zeg hier.
Mod edit

Klopt.In dit geval zag ik hem snel:D

Meen dat als je zelf even reageert dat die dan ook weer wat hoger op de lijst komt, hoop ik dat dan maar.

Klopt ook.Een keer een kick geven is toegestaan en zodoende weer hoger in de lijst.Mede daarom is dezelfde vraag nog keer stellen niet nodig cq toegestaan.:)

Succes:thumb:

Dat moet je ff checken in je bios :)

Je bent al bezig geweest met overklokken ect. dus je bent hier bekend mee.
Staan er geen timings in je bios lijst (meestal onder de Ram frequency) dan heb je pech.
En "ram frequenty" waar vind ik dat? Ongeveer.

Oh die. Kan daar alleen maar 667 800 1067 of auto kiezen, wordt hem dus niet met dit mobo, weten we dat tenminste ook weer. Bedankt voor de moeite weer. Doeg.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan