Bootable iso branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuknl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Hallo mensen,

Ik wil ff iets branden op een dvd. Namelijk een iso, maar die cd moet wel bootable zijn. Ik heb nero express, en gewoon nero. Iemand een uitleg. Ik vind op google wel andere fora maar daar gebruiken mensen dan toch uiteindelijk een andere cd van iemand anders...

Groeten

Edit: Versie nero burning rom = 7.10.10

ik weet niethoe het in nero 7 zit maar in nero 9 staat er DVD-rom(opstartbaar) misschien staat het ook in nero 7.:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
waar kan ik die nieuwere downloaden?

Kijk eens wat je kunt kiezen:
Bekijk bijlage 115963

attachment.php

Laatst bewerkt:
Tuurlijk kan dat...:rolleyes:
Denk je dat je er geen 4 gig mee kan branden?
als wat voor een bestand heb je die vista gedownload?
als iso?

Zorgt dat ImgBurn er ook voor dat hij gelijk opstartbaar is?

Wanneer je de ISO die je wilt branden eerst opent in ImgBurn krijg je te zien of deze opstartbaar (bootable) is of niet. Als dit het geval is kun je de ISO gewoon branden en zal je ervan kunnen opstarten.

EDIT:

Voorbeeld:

bootable.jpg

Laatst bewerkt:
juist iso is daarvoor om em booteble te maken.
Maar voor je 30 berichten typt kan het wel kan het niet,, download imgburn en brand imagefile to disk en je zult zien dat het goed komt.

Laatst bewerkt:

Nee ik moet het nog proberen. Maar ik moet ff een dvdtje aan m'n vader vragen. Ik wou eerst weten hoe het moest voordat ik het verknal. Maar nog iets geks: Ja ik heb die vista gedownload. Maar bij het ene bestand zit 1 iso file. Als ik dat open dan zie ik iets van 4 mapjes en een aantal bestanden. De andere gedownloaden vista (nl) zouden alle versies zijn, zo stond het in de titel. Maar als ik daar de 55 rar files open dan zie ik gewoon een bestandje (cd-image)?!

Hoe kan het dan dat de eerste (1iso) 3.10gb is en die andere (alle versies(home, ultimate, enz...) dat die 2.39GB is?!

Dat verbaasd mij een beetje. Welke zouden jullie branden en installeren?

Trouwens, net imgburn geinstalleerd, en bij beide bestanden staat bootable. Bij de ene staat er achter: joliet, en bij de andere: UDF (1.02)
Welke kies ik?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan