Zolid RaceStuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

marky123

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Beste mensen.

Ik heb een paar jaar geleden een Zolid RaceStuur gekocht
1195413677.jpg

Ik wou hem weer is gaan gebruiken maar nu blijkt dat er geen windows7 drivers voor zijn heb de XP driver gedownload en op xp service pack 3 compabiliteit gezet maar ook dit werkt niet.

Iemand een oplossing ?

Laatst bewerkt:
Download Zolid stuurwiel

Misschien is het al opgelost, maar op deze site is het mogelijk om de software te downloaden:
Link verwijderd.

Laatst bewerkt:
@RuudH Helaas werkt de link niet meer, en ik zit met hetzelfde probleem. Precies hetzelfde stuurtje. Kun je misschien een andere link sturen?

zoekende (niet meer)

@RuudH Helaas werkt de link niet meer, en ik zit met hetzelfde probleem. Precies hetzelfde stuurtje. Kun je misschien een andere link sturen?

Ben aan het zoeken, op het internet maar ook in mijn eigen archief. Wie weet!

Laatst bewerkt:
Ik heb de Driver CD wel, maar die werkt niet onder Windows 7

Ik heb hem werkend gekregen! Werkt perfect onder NFS Hot Persuit. Nu 3D driving scool werkend krijgen en ik ben dolblij! Bij driving school kan ik namelijk (nog) niet sturen en gassen :( alleen maar knipperlicht enzo. Naja zie ik morgen wel.

Hallo, sorry voor het omhoogschoppen van dit toppic.
Ik heb op dit probleem precies hetzelfde probleem met windows 7 en het stuur van zolid. Hoe is het nu uiteindelijk opgelost?

alvast bedankt!

Daarmee sluiten we de topic. Deze is origineel van 2010, dus al heel lang niet actueel meer.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan