mp3 en afbeelding samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

STIN0

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2004
Berichten
131
Goedemorgen, en een gelukkig nieuw jaar,

weet iemand wellicht hoe ik een afbeelding en een mp3 bestand kan samenvoegen.

het beoogde resultaat is dat als ik de file open in mediaplayer de foto verschijnt terwijl het geluid wordt afgespeeld.

Ik wil het geheel ook als een bestand kunnen versturen.

Alvast bedankt!
 
Ik vraag mij af of dat gaat lukken. Een alternatieve oplossing is mogelijk in Powerpoint een .pps (van 1 foto) maken waaraan het muziekje is toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je bericht.

pps is niet echt een optie omdat de files ook op ipods e.d. afgespeeld moet worden.

Gr.
 
Dan wordt het idd. wat lastiger. Je zal het even moeten hebben van mensen die het bestaan van een dergelijke tool kennen al betwijfel ik of zoiets bestaat, maar goed, ik weet meer niet dan ik wel weet. ;)
 
Het kan met Itunes,
Maar als je hem dan in mediaplayer afspeelt dan laat hij de afbeelding niet zien.
Dit werkt wel op een Ipod. En omdat je het op een Ipod wil zetten heb je waarschijnlijk wel Itunes.

Druk met rechtermuis (windows) Command + linkermuis (apple) op een liedje. Vervolgens selecteer je Info Tonen. Dan klik je op Illustratie, toevoegen en selecteer de album hoes die je wil. Hier kan je ook alle extra info aanpassen door op Info te drukken dan komt het ook allemaal mooi gesorteerd op je Ipod per artiest enzo te staan.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
 
bij sommige mp3 die ik afspeel in media player en itunes verschijnt de afbeelding automatisch. het lijkt er dus op dat de afbeelding op een of andere manier deel uitmaakt van het mp3 bestand. Dat is dus wat ik voor elkaar wil krijgen.

De oplossingen die jullie aandragen zijn op zich goed, maar niet ideaal. Desalniettemin wel zeer op prijs gesteld.
 
Met dat ene met Itunes koppelt hij het wel degelijk aan het mp3 bestandje doe het maar eens en zet hem eens over naar een andere pc dan blijft de afbeelding hetzelfde zonder dat je de afbeelding erbij doet dus koppelt hij wel iets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan