Xbox Kinect+Kinect Adventueres of Playstation 3 320 GB Move Starterpack?

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolduifje

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Berichten
74
Hallo ik ga binnenkort een Spelconsole kopen maar welke is beter?
Xbox 4 GB Kinect+Kinect Adventueres of Playstation 3 320 GB Move Starterpack?
bij de Xbox ben ik bang dat die batterij steeds opgaat.
maar ik weet niet welke camera beter is wie kan mij helpen
welke camera is beter enzo?
 
Het gaat hier steeds vaker over vergelijkingen tussen die 2, de Move of de Kinect. Ik heb zelf de Move gekocht na jarenlang al een Wii te hebben gehad. Ik vind dat superlekker werken, betere registratie van je bewegingen dan de Wii. Ik vergelijk het met de Wiimotes omdat je toch iets in je hand hebt en dat is natuurlijk bij de Kinect helemaal anders omdat je daar met je hand zelf aan de slag gaat.

Ik heb de Kinect wel gespeeld en vond dat ook heel leuk. Ik denk persoonlijk dat de Kinect leuker is voor de party games om lekker met een groep gek te doen en het is vernieuwender. Met de Move kun je gemakkelijker ook nog extra dingen doen zoals shooters omdat er ook weer een 2e controller bij kan voor het sturen. Dus voor mij is de Move een volwaardiger speelmethode maar de Kinect vernieuwender en langer interessant met een "party".

Ik heb wel ook een Xbox 360 en ik vind die console zelf wel weer lekkerder spelen dan de PS3. Ik moet wel zeggen dat als je ook maar iets online wil gaan doen die 4gb geheugen echt wel heel weinig is hoor. Je wil toch altijd wel een update van een spel of een gratis extra level of uitrusting of zoiets op je console zetten.

Het blijft jouw persoonlijke keus natuurlijk maar info inwinnen is altijd goed. Ik zeg altijd maar: als iedereen die je kent op de Xbox speelt, waarom heb jij dan een Playstation....en andersom. Met vrienden gamen maakt alles zoveel leuker.
 
Ik heb ze beide bespeeld en ik vond de kinect toch wel leuker om dat je niet alleen je handen gebruikt maar ook gewoon heel je lichaam en de graphics op de xbox zijn mooier dan die van de playstation(vooral met hdmi)
enigste nadeel aan xbox is live ik heb van de week nieuw account opgestart en inplaats dat je 1 maand goud krijgt, krijg je nu voor altijd silver je kan alles doen behalve online spelen en met vrienden praten:( (geld ook voor beeldbellen)
dus xbox is leuker maar qua prijs gaat het uiteindelijk niet zo veel schelen ;)
XBOX LIVE IS VEILIGER INTERNET ALS HET INTERNET VAN DE PLAYSTATION;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan