laptop heet en valt uit...

Status
Niet open voor verdere reacties.

hfoppen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
Berichten
1.056
Hallo allemaal,

'k heb hier een laptop (Acer Aspire 5735) die ik recent opnieuw heb geinstalleerd (win7). Nu valt deze regelmatig uit. Dacht dat 't hierdoor kwam, maar hij wordt ook heel erg heet!

Nu even Piriform Speccy gedownload/geinstalleerd, en die verteld mij dat de CPU-temp zo rond de 80graden is. 2 min later al op 84 graden. Dus ik denk dat hij dan te heet is en als beveiliging wordt afgesloten.

Wat kan ik hier (zelf) aan doen. Ik hoor wel de koeler wat loeien, en daarna is hij opeens uit.

Hoor 't graag want dit is niet echt werkbaar!!
 
Als je deze open hebt schroef de hele fan eraf want daaronder zit een hoop stof waar je anders niet bij kunt.
 
Reactie..

Laat je laptop 1 uurtje uit.
en dan is ie afgekoeld.
geloof me.
 
Mod edit

@coolekik:Welkom op Helpmij..

Je reactie draagt niet echt iets bij aan dit probleem.Graag even 'overdenken' voordat je iets plaatst.
 
Met Acers is het ook vaak het slechte ontwerp dat de laptops de das om doet. Bijv. voor de uitgangen waar de lucht uit moet een dikke koperen warmte geleider plaatsen... Op zich geen probleem, koelt die ook goed af maar je blokkeert wel de airflow.
 
Mensen,

bedankt!! Zal op 't werk eens vragen of ze zo'n busje lucht hebben om 'm eens schoon te blazen. Openhalen zou idd kunnen, maar optie 2 voor mij ;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan