website niet correct in internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

moontje2710

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2011
Beste mensen,

Ik heb nog een vraag. Ik heb een website gemaakt in dreamweaver cs4 en ben hem aan het testen in safari en internet explorer.
In dreamweaver ziet het ontwerp er perfect uit, in safari ook, maar internet explorer trekt hem helemaal scheef.

Weet iemand hoe dat kan en hoe dat te verhelpen is?

Heel erg bedankt alvast.

Bijlagen

• website in explorer.klein.gif
    website in explorer.klein.gif
    94,8 KB · Weergaven: 58
  • website in safari correct.gif
    website in safari correct.gif
    76,6 KB · Weergaven: 82
Laatst bewerkt:
Beste moontje2710,

ik zie geen verschil tussen beide plaatjes (binnen de website gebied).
Hij wordt lager weergegeven in explorer doordat er meer balken boven in de pagina staan. Maar verder zie ik niets opvallend.
Wat bedoel je precies met scheef trekken?

neem me niet kwalijk.... ik zie het net.
het lijkt alsof de div of tabel waarin jouw menu balken in staan (bovenin) te klein is - dan zou die iets breder moeten.
En waarschijnlijk daarom wordt een menu knop van jouw menu links afgebroken - onderdeel van de boven menu verspringt dus menu links verspringt ook.
Probeer dat maar aan te passen en kijk wat dan gebeurt.

Dank voor de antwoorden. Ik heb de pagina nu bijna helemaal goed, echter de verticale menubalk t.o.v. het plaatje wordt door dreamweaver, safari en firefox correct weergegeven, echter internet explorer plaatst nog steeds een lege ruimte tussen de verticale menubalk en het plaatje. Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?

Bedankt !!

Bijlagen

• safari correct.gif
    safari correct.gif
    55,8 KB · Weergaven: 64
  • internet explorer incorrect.jpg
    internet explorer incorrect.jpg
    53,9 KB · Weergaven: 45
Laatst bewerkt:
Hoi Moontje2710,
Heb je een link naar een testpagina?
Zonder de precieze html en css is het moeilijk om te zien wat er aan de hand is.
Met een testpagina zal de diagnose en de oplossing vermoedelijk snel gebakken kunnen worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan