Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe Pc.
Ik zit nog erg te twijfelen tussen samenstellen of gewoon kant en klaar in de winkel kopen.
Ik heb nog nooit een computer samengesteld, en er eigenlijk alleen maar slechte verhalen over gehoord.
Op internet lees ik juist dat het veel goedkoper is en goed werkt
Aangezien ik mijn pc mischien wil gaan case modte en daardoor mijn eigen pc kast heb wil ik hem mischien toch gaan samenstellen, zodat ik er alles in kan plaatsen en niet eerst alles uit mijn kant en klare pc moet halen.
Ik zoek een pc waar ik goed op kan gamen, snel kan internetten en mischien een beetje amauteur bewerken van video's (dit is echt geen must).
De games moeten zich op High kunnen afspelen zodat ik goede kwaliteit beeld heb, bijv. met cod6. En hij moet cod7 aankunnen.
Wat denken jullie, kan ik beter een Pc samenstellen of kant en klaar kopen?
En zou iemand een Pc voor mij samen kunnen stellen?
Nog een paar vragen over het samenstellen van een PC:
- Kan het zijn dat als je verschillende hardware bij elkaar plaats, dat ze dan niet goed met elkaar werken en dat je Pc het dus niet goed doet?
- Wat is de beste site waar ik de hardware kan kopen?
Ik weet het, een lange tekst :shocked: maar ik moet het echt weten...
Al vast bedankt :d
Ik ben op zoek naar een nieuwe Pc.
Ik zit nog erg te twijfelen tussen samenstellen of gewoon kant en klaar in de winkel kopen.
Ik heb nog nooit een computer samengesteld, en er eigenlijk alleen maar slechte verhalen over gehoord.
Op internet lees ik juist dat het veel goedkoper is en goed werkt

Aangezien ik mijn pc mischien wil gaan case modte en daardoor mijn eigen pc kast heb wil ik hem mischien toch gaan samenstellen, zodat ik er alles in kan plaatsen en niet eerst alles uit mijn kant en klare pc moet halen.
Ik zoek een pc waar ik goed op kan gamen, snel kan internetten en mischien een beetje amauteur bewerken van video's (dit is echt geen must).
De games moeten zich op High kunnen afspelen zodat ik goede kwaliteit beeld heb, bijv. met cod6. En hij moet cod7 aankunnen.
Wat denken jullie, kan ik beter een Pc samenstellen of kant en klaar kopen?
En zou iemand een Pc voor mij samen kunnen stellen?
Nog een paar vragen over het samenstellen van een PC:
- Kan het zijn dat als je verschillende hardware bij elkaar plaats, dat ze dan niet goed met elkaar werken en dat je Pc het dus niet goed doet?
- Wat is de beste site waar ik de hardware kan kopen?
Ik weet het, een lange tekst :shocked: maar ik moet het echt weten...
Al vast bedankt :d