Film op iPad zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Luitjes,

Ik heb met Hamster Free Video Convertor ( prachtig gratis proggie) Video TS bestanden geconverteerd naar MP4 voor mijn iPad. Dit gaat prima maar moet ik deze bestanden "los" naar mijn iPad overzetten of kunnen ze in een mapje? Ik wil namelijk meerdere films op mijn iPad zetten en een beetje overzicht is dan wel handig.
Iemand hier al ervaring mee? Graag advies !

T
 
Nee echt? Dat had ik niet geweten...... Pffffffffffffffffff

Dat is toch helemaal mijn vraag niet !!
 
jij vraagt of ze allemaal in een mapje kunnen...
 
Laatst bewerkt:
Juist, of ik ze dus in een map met iTunes kan overzetten of dat de MP4 bestanden "los"overgezet moeten worden.
 
iTunes accepteerd alleen de volgende bestanden
.ACC .MP3 .MP4 .WMV en game's natuurlijk alleen weet niet hoe die bestanden heten :p


dus een map volgensmij niet :(
 
Dus als ik die MP4 bestanden in een mapje zet gaat hij ze niet pakken denk jij !
 
denk ik dan he :p

(niet mij beschuldigen als het wel lukt)
 
Op de iPhone werkt het zo:

Klik op je iPhone in iTunes
Ga naar het tabblad 'Films'
Klik op 'Films synchroniseren'
En selecteer je film die je er op wilt zetten.
Druk dan op 'Toepassen' en synchroniseer je iPhone.


Als je film hier niet bij staat probeer dan dit:

Klik op je iPhone in iTunes
Ga naar het tabblad 'Foto's'
Klik op 'Foto's synchroniseren uit...'
Maak een map aan met je afbeeldingen en video bestanden (je films)
En selecteer deze map
Druk dan op 'Toepassen' en synchroniseer je iPhone.
 
Als je films in een mapje op je iPad wilt hebben, moet je in iTunes aangeven dat het een serie is die bij elkaar hoort.
Dit doe je door de filmpjes te selecteren die je in het zelfde mapje wilt hebben en dan er met rechts op klikken en kies dan 'Info tonen'. ga naar het tabblad Video en geef dan bij Programma een naam op voor die serie.
Los kun je de filmpjes dan d.m.v. de Info tonen het tracknummer opgeven net als bij een CD om ze op volgorde te krijgen die je hebben wilt, bijv. 1 van 10.
Dan komen ze allemaal bij elkaar in een mapje op je iPad als je 'm synchroniseert, wil je het anders dan moet je hiermee experimenteren ;)



www.iPadforum.tk
 
film ipad

Beste Terrarabo,

Ik las zojuist je bericht op dit forum en ik neem aan, aangezien ik hier via google ben gekomen, meerdere mensen dit bericht lezen en wellicht een oplossing zoeken. Er bestaan applicaties waarmee je films op je ipad kunt kijken en/of ordenen.

Link met referal verwijderd en topic op slot !

Als je nog meer over verschillende methodes wilt leren kan ik je het beste doorlinken naar deze website: www.vodtoday.nl/ipad-films , een groter overzicht heb ik nog niet gevonden :)

Gr
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je plaatst een referal in je link en daar zijn wij niet blij mee !! Verwijderd en gezien het topic al bijna een jaar oud is gelijk maar op slot gedaan !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan