probleem uitgaande mail ipad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barminator89BE

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
152
ik heb van deze week nog maar een ipad gekocht als ik mijn email instel kan ik wel mails ontvangen/lezen maar niet verzenden ik krijg deze foutmelding:

Er is een kopie in uitgaand geplaatst de server accepteert het afzenderadres '-------@live.be' niet

ik heb het nagekeken op het internet en vergeleken met mijn iphone de instellingen zijn correct op mijn iphone heb ik nooit problemen gehad.

iemand een idee?

Alvast Bedankt,
Bart
 
Met je melding kunnen we niet zoveel. Post eens (met wachtwoorden en e-mail adressen 'anoniem' gemaakt) de mailinstellingen die je nu gebruikt/ingesteld hebt.

Tijs.
 
zo staat hij ingesteld

pop

server inkomende post:
hostnaam: pop3.live.com
gebruikersnaam: ---@live.be
wachtwoord: ******

server uitgaande post
hostnaam: smtp.live.be
gebruikersnaam: ---@live.be
wachtwoord: ***

gebruik SSL: aan
identiteitscontrole: wachtwoord
serverpoort: 995
 
Ik denk dat je instellingen niet kloppen. Hieronder de instellingen die je moet gebruiken:

Instellingsgegevens POP3/SMTP:
Server voor inkomende e-mail (POP3): pop3.live.com
Poort: 995
Vinkje in: Voor deze server is een gecodeerde verbinding vereist (SSL)
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.live.com
Poort: 587
Vinkje in: Voor deze server is een gecodeerde verbinding vereist (SSL)
Ook niet vergeten aan te geven dat voor uitgaande mail verificatie/authenticatie/aanmelding gedaan moet worden. Dus je gebruikersnaam + wachtwoord moet ook daar worden gebruikt om mail te kunnen verzenden.
Inlognaam: xxxx@hotmail.com
Wachtwoord: <het hotmail inlog-wachtwoord>

Ik heb nog het vinkje gezet bij "Een kopie van berichten op de server achterlaten", zodat ik mijn Postvak IN ook in een webbrowser kan raadplegen.

We horen wel of dit resultaat opgeleverd heeft.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt ik zal dat vanavond na het werk zeker nakijken ik zal het resultaat laten weten.

Met vriendelijke groeten,
Bart
 
probleem is opgelost ik moest inderdaad mijn gegevens nog toevoegen bij uitgaande mail.

bedankt,
Bart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan