CD/DVD station werkt niet goed niet na windows 7 upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebastiaan11

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Berichten
377
Hallo allemaal, sinds kort heb ik windows 7 ultimate. Het begon al toen ik hem wou instaleren. De cd van de upgrade vond hij niet. Ik heb hem toen op een hd gezet en geinstaleerd. Hij pakte andere cd\dvd nog wel, maar nu doet die ook dat niet meer. Ja zonet vond hij een dvd na 5 minuten, maar toen ik hem openende liep hij weer vast doordat hij hem niet kon lezen. De cd was brandschoon.

Als ik naar apparaat beheer ga, staat hij er gewoon tussen, en werkt het correct.

Hoe is dit op te lossen?

Bedankt
 
Ik dacht dat het werkte.... Want hij las de cd de 1e keer. Maar dat was denk ik toeval. Want het werkt niet meer
 
Goedemiddag,

Kijk eens bij apparaat beheer staan daar gele vraag tekens?
 
ik heb hetzelfde probleem al enige tijd, was het nu zat en dacht misschien zou een nieuwe het oplossen. Ik de vraag gemaild of de nieuwe compatible was met win 7. Ik kreeg als antwoord dat dit waarschijnlijk geen verschil zou uitmaken en dat dit veroorzaakt zou worden door de SATA controller van het moederbord. Oplossing volgens hen:

- SATA controller updaten via leverancier mobo.

indien deze mogelijkheid niet werd gegeven:

- Nieuw mobo kopen.


Nu geloof ik dat dit wel op een andere manier op te lossen zou moeten zijn, daarom wacht ik de reacties hier af.
 
nee helaas niet, zit met hetzelfde probleem en ik weet dus niet of een nieuwe cd/dvd brander dit zou oplossen :/ gezien het feit wat de leverancier tegen mij zei. Geen idee of dit waar is of een verkooppraatje
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan