Herlaadbare Portable batterij/accu voor het opladen van allerlij apparaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrjw1905

Banned
Lid geworden
23 nov 2010
Berichten
180
Ik zoek een Herlaadbare portable batterij/accu ik zal hem vooral gaan gebruiken voor het opladen van mijn iPod enzo maar als het kan ook voor het opladen van mijn computer!:D

Het apparaat(je) hoeft niet perse super klein te zijn maar liever niet te groot iets van (l x b x h) 20 x 15 x 5 maximaal.

Mijn budget is rond de 70 euro.

Hebben jullie misschien een idee?
 
Hallo

Persoonlijk had ik ook behoefte aan een dergelijke voedingsbron.

Uit veiligheids aspekten en diverse technische , heb ik beslist om een kleine 2e hands u.p.s. aan te schaffen.

Deze kosten bijna niks , de ingebouwde loodbatterijen zijn meestal defekt , maar relatief gemakkelijk/goedkoop aan te geraken.

In totaal kwam ik op 30€ voor een 300VA ups met ongeveer de door u vermelde afmetingen.

Deze geeft een uitgangsspanning van +/-230V , die dan de benodigde netadaptor van voeding voorziet om het uiteindelijk toestel te voeden.

Een handvat gemonteerd , en een aanpassing om deze te kunnen aansluiten op de sigaretteaansteker v/d auto zijn uiteindelijk de enige modificaties die ik heb moeten doen.

Peter
 
Heroplaadbare externe batterij met USB uitgangen

Hallo,

Ik zoek een heroplaadbare USB batterij die een groot vermogen heeft en USB apparaten op kan laden!
De maximale verhoudingen zijn (l,b,h) 20 x 15 x 8 of in die orde van grootte.

Het liefst een die een USB apparaat zoals een iPod touch een aantal keren kan opladen als ik op reis ben!

Alvast bedankt!!:thumb:
 
Mod edit

En dan gaan we hier verder.Het is niet toegestaan om daar weer een vraag voor te openen.Het was wel toegestaan om het bestaande topic een kickje te geven.;)

Beide topics maar samengevoegd.
 
In het bestaande topic had je dan als reactie"kickje"kunnen plaatsen.Daarme komt je topic omhoog in de lijst.Wellicht dat die dan weer opvalt.
Daarbij sloot jij het bestaande topic af met de woorden:Heel erg bedankt!!
Kan me dan voorstellen dat leden denken dat je geholpen bent;)
 
Ja maar ik ben er toch niet helemaal klaar mee.
Waar kan ik dan klikken om deze vraag omhoog te Plaatsen?
 
Beste iedereen,

ik laat het met stopcontact maar achterwegen.
maar ik zoek nog steeds een sterke herlaadbare accu die lang mee gaat en met een of het liefst meerdere usb uitgangen voor het opladen van een usb apparaat.
 
Deze zou wel goed zijn maar omdat mijn budget en stuk hoger is €70, is er misschien een krachtere en een betere?

Alvast bedankt!!
 
Hallo

"Weet jij wat het verschil is tussen deze witte en die zwarte die ook verkocht worden?"

Eerlijk gezegd .... nee , de ene heeft blijkbaar een indikatie hoe vol/leeg de batterij is , de andere ??? foto = onder een andere hoek genomen.

"power_street" verkoopt beide modellen ... vraag eventueel meer info aan hem over beide .

Mochten deze beide hetzelfde zijn , zou ik persoonlijk de zwarte kiezen (krasbestendiger , daar het "plastiek" door en door zwart =)

Andere kleuren zijn meestal slechts een opgespoten toplaagje , wat niet zo slijtvast is.

"Denk je dat dit een betrouwbaar product is, het dus lang mee gaat en niet zomaar kapot gaat?"

Mits de verkoper 1 jaar garantie geeft , zal het wel robuust zijn.

Indien je dan zelf een beetje deftig omgaat met deze batterijpack , zul je van deze voor heel plezier hebben.

Peter
 
heeft de zwarte dus geen indicatie van hoe col hij is?
en de witte dus wel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan