hoge toon

Status
Niet open voor verdere reacties.

chiel1974

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
ik heb een asus X77J laptop. er komt constant een hele hoge toon uit, behalve als ik mijn (usb)muis beweeg of scroll wiel gebruik of de muis eruit haal. hij valt nog onder de garantie maar ben hem minimaal een week kwijt dan. is er iets waardoor ik dit zelf kan oplossen ?

Laatst bewerkt:
mijn pa heeft een x70s en daar komt ook een hoge piep uit. was bij hem niet op te lossen(we zijn niet terug naar de winkel gegaan of iets) misschien probleem bij asus in X7XX serie

mijn pa heeft een x70s en daar komt ook een hoge piep uit. was bij hem niet op te lossen(we zijn niet terug naar de winkel gegaan of iets) misschien probleem bij asus in X7XX serie

ik heb contact gehad met asus,en kan hem ter reparatie aanbieden maar dan ben ik hem minimaal een week kwijt zoals ik al zei. dat kan ik niet echt hebben

sorry dan moet ik je echt het antwoord schuldig blijven.
(al wat rond gezocht op google)

ja maar kan niet echt een oplossing vinden, dus dacht ......mischien kunnen mijn helden op helpmij.nl mij verder helpen

het enige wat ik kan opmaken uit je post is dat het aan je touchpad ligt. want als je je usb muis er in doet werkt het prima. doet je touchpad het wel?

nee het ligt niet aan mijn touchpad denk ik, want als ik gewoon mijn touchpad gebruik zonder mijn muis ingepluged te hebben ik het gepiep niet hoor. het probleem is dat als ik mijn usb muis erin stop ik een piep hoor. als ik mijn muis beweeg of met de muis scrol stopt het. hou ik mijn muis stil en doe er niets mee begint het piepen weer

ik denk dat je dat niet zelf kan oplossen. daarvoor zul je naar asus moeten.

merk nu ook dat dit verhaal alleen opgaat als ik op accu werk. zogauw ik de stroom kabel inplug is het ook over

Hallo

Vermoedelijk is dit "defekt" niet iets waaraan deze laptop voortijdig zal sterven , maar blijkbaar veroorzaakt dit gepiep wel voldoende irritatie om hulp te vragen.

Er is nu nog garantie op deze laptop , en liefst deze een bepaalde periode moeten missen , dan dat er de mogelijk bestaat dat deze straks uit garantie definitief "bye bye" is.

Verbeteren zal/kan dit uiteraard niet , en je moet zelf beslissen of je op deze wijze kunt/wilt blijven werken.

Mogelijke bronnen v/h gepiep : smoorspoelen , defekte condensatoren , defekte inverter transfo , etc....

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan