msn dubbel geopend??

Status
Niet open voor verdere reacties.

rasger

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Hallo allemaal

Ik zit weer met een probleem :o

Achter mijn naam op msn staat sinds twee dagen tussen haakjes (2locaties)
ik ga er vanuit dat ze bedoelen dat msn op twee locaties geopend is? Dit kan echter niet, ik ben nergens anders aan een pc geweest de laatste weken en niemand heeft mijn wachtwoord.. Aangezien ik dit raar vond heb ik vanmiddag mijn wachtwoord vervangen met een ander.. de melding was ongeveer een minuutje weg en toen stond er plots weer (2locaties) iemand een idee hoe dat kan? en belangrijker misschien wat ik er aan kan doen?

bvd Ger

Edit: Valt me net pas op :s ik ben offline gegaan vanmiddag en zag een uurtje later dat ik weer online stond.. dacht dat ik me vergist had en ben overnieuw offline gegaan.. zie net dat ik weer automatisch op online gesprongen ben??!!

Laatst bewerkt:
Klik op je naam, staat er als het goed is: Afmelden op het web en je PCnaam. Dit is normaal. Als er nog een andere erbij staat en als je zeker weet dat je nergens anders aangemeld bent, dan ben je gehacked. GÉÉN PANIEK!!! Je kunt proberen om de hack te stoppen door de hacker af te melden via die menu, je antivirus te updaten en volledig te laten scannen, en je MSN wachtwoord te wijzigen. Paniek maakt het alleen maar erger...

Succes! :thumb:

Het is tegenwoordig ook zo met de nieuwe Hotmail. Daar zit ook een Messenger ingebouwd waar je automatisch wordt aangemeld als je inlogd op Hotmail. Dan ben je dus ingelogd op MSN en op Hotmail = 2 verbindingen.

Weet niet of je Hotmail ook aanstond?

@Joey1999 volgens mij staat er niemand anders bij maar weet t niet zeker.. ik heb een screenshot gemaakt, misschien dat jij iets raars ziet?

Uploaded with ImageShack.us

@Milenko ik heb inderdaad de nieuwste hotmail.. Hoe bedoel je of hotmail openstaat? ik heb m iig niet in een browser geopend.

En ook raar net staat er 3 locaties :s snap er nou helemaal niks meer van..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan