virtual box

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolkil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2010
Berichten
1.458
hoe moet ik ubuntu instaleren hier in?
iso er in op instaleren klikken of gaat hij dan mijn hele hdd wissen:confused: of doet hij alleen het stukje dat ik hem toegewezen heb?
daar heb ik namelijk geen zin in.

graag antwoord aub.
Gr. chris beukers
 
Hij installeert het op de aangegeven grootte

(hoezo in virtualbox?)
 
(hoezo in virtualbox?)
is dat hoezo sarcastisch bedoeld of gemeend?
weet je ook hoe ik dat schermpje groter moet maken? het is nu zo pokke klein
 
Bij mij is wel zo pokke klein hoe maak je dat groter?
Over het installeren, je kan gewoon een nieuwe virtual machine aanmaken, en dan bij de schijf een nieuwe aanmaken of een schijf selecteren als je die wilt gebruiken. Vervolgens start je je virtuele pc en dan klik je bij apparaten op cd/dvd apparaten, dan klik je op selecteer bestand (of iets dergelijks) en dan zoek je de ubuntu iso op ;)
 
Ik was alleen nieuwsgierig waarom je het in virtualbox draaide...:)

En volgens mij kan je geen groter beeld maken dit vroeg ik me ook al een paar keer af:shocked:
 
is gelukt danke
waarom ik het in virtual box draai is omdat dat me stuk makkelijker leek. geen zin om fout te maken tijdens installeren en vervolgens alles op mijn laptop kwijt zijn.
 
Heb je het scherm groter gekregen?
 
Klopt, maar dan loopt je alsnog kans je schijf te verknallen soms. Dus daarom kies ik ook voor virtual box. Heb hem inmiddels alweer draaien maar hoe kreeg je hem nou over je hele beeld?
 
Het is wel mogelijk (in ubuntu met compiz kubus gedaan):
virtualbox.jpg
 
ik heb 2 computer op ubuntu om uit te proberen maar hoef het nog niet op mijn laptop
 
Je kan KDE ook nog eens proberen maar hoe heb je hem nu full screen gekregen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan