fernando7
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 jun 2010
Hallo,
Ik wil graag een pc bouwen die goed geschikt is om te game en video te bewerken.
Het liefst zou ik games als crysis, gta4, cod black ops enzovoorts optimaal willen spelen. (ook voor de komende 2 jaar)
Ook gebruik ik regelmatig programmas als Adobe CS5, 3D Max en Reason 5 voor beeld en muziek bewerking.
Hieronder staan de gevraagd specs, ik ben benieuwd
Budget - 1000 euro (het liefst iets minder
)
Doel - Gamen, Video bewerken, muziek bewerken enz. (eigenlijk alles)
Hoe belangrijk is de stilte - de stilte is enigszins belangrijk, dit vanwege het opnemen van muziek/zang. (hoeft niet geruisloos, zou wel leuk zijn:thumb
Assemblage - Dit ben in van plan zelf te doen, of is dit heel moeilijk?
Opties: - 6 USB-poorten (USB 3??), als het mogelijk is draadloos internet, het liefst een ssd schijf voor m'n OS
Besturingssysteem - Windows 7 Ultimate 64x, heb ik al
Andere software - is allemaal al geregeld
Randapparatuur - k heb nog een toetsenbord en monitor nodig, maar deze zitten niet bij dit budget
Alvast bedankt,
Ik wil graag een pc bouwen die goed geschikt is om te game en video te bewerken.
Het liefst zou ik games als crysis, gta4, cod black ops enzovoorts optimaal willen spelen. (ook voor de komende 2 jaar)
Ook gebruik ik regelmatig programmas als Adobe CS5, 3D Max en Reason 5 voor beeld en muziek bewerking.
Hieronder staan de gevraagd specs, ik ben benieuwd

Budget - 1000 euro (het liefst iets minder

Doel - Gamen, Video bewerken, muziek bewerken enz. (eigenlijk alles)
Hoe belangrijk is de stilte - de stilte is enigszins belangrijk, dit vanwege het opnemen van muziek/zang. (hoeft niet geruisloos, zou wel leuk zijn:thumb

Assemblage - Dit ben in van plan zelf te doen, of is dit heel moeilijk?

Opties: - 6 USB-poorten (USB 3??), als het mogelijk is draadloos internet, het liefst een ssd schijf voor m'n OS
Besturingssysteem - Windows 7 Ultimate 64x, heb ik al
Andere software - is allemaal al geregeld
Randapparatuur - k heb nog een toetsenbord en monitor nodig, maar deze zitten niet bij dit budget

Alvast bedankt,
Laatst bewerkt: