Kortsluiting door slechte bedrading nu alles weg.

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeyk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Ik heb een 870 watt voeding maar omdat ik zelf heb zitten klooié dus draadjes door knippen voor extra koelingen aan te kunnen sluiten.

Nu ging dit 5 maanden goed tot ik eergister me computer opende om het stof er uit te kunnen halen met een speciale computer reiniging zuiger.

toen ik mijn behuizing weer dicht deed en me voeding weer aansluiten en mijn computer aandrukte zag ik vonkjes dus ik snel de steker uit de stopcontact,

toen wauw ik dus me computer later na de bedrading goed te doen weer opstarten en toen kwam het me pc starten niet meer goed op ik kreeg error naar error en toen werdt het zwart en ging me computer niet meer uit.

nu wauw ik gaan herstellen met een herstel punten maar die zijn er niet dus heb ik maar in dos Format C: gedaan dat werkte en me computer systeem opnieuw geïnstalleerd.

maar nu ben ik 8000 bestanden kwijt van mijn website
de meeste kon ik terug halen via mijn FTP maar ik mis paar bestanden.
stuk of 3000 en ik kan ze niet vinden met RECUVA van prifion.

kan iemand helpen? :shocked:

Getdataback is een goed programma, misschien kun je dat een keer proberen.
Suc6!

Ik denk dat als je format:c hebt gedaan alles weg is of je moet je data op een andere partitie hebben gezet.
Zo niet pech gehad, denk ik. :confused:

nee alles stond in de zelfde patitie dus ik ben alles kwijt?

2,5 jaar tik werk is weg?
:eek: denk dat ik even een groot glas water pak.

Ja, zoals je het omschreef en je hebt de c partitie geformatteerd, dan blijft er niks meer over om terug te halen.
Maar stonden die bestanden dan niet op FTP? Die moet je n.l. wel daar plaatsen wil je ze kunnen benaderen via je website.
Of het moeten nieuwe te plaatsen bestanden zijn.
Beter een backup te maken of op een andere partitie te plaatsen.
Of online opslag gebruiken zoiets.
Succes verder!

Na "Format c:" kan er eventueel een unformat gedaan worden of meteen met een goede data recovery programma gescand worden. Zoals eerder aangegeven GetDataBack is een goed programma hiervoor.

Ja, zoals je het omschreef en je hebt de c partitie geformatteerd, dan blijft er niks meer over om terug te halen.
Maar stonden die bestanden dan niet op FTP? Die moet je n.l. wel daar plaatsen wil je ze kunnen benaderen via je website.
Of het moeten nieuwe te plaatsen bestanden zijn.
Beter een backup te maken of op een andere partitie te plaatsen.
Of online opslag gebruiken zoiets.
Succes verder!
nee die bestanden stonden niet in me ftp dat was een geheim project een gloednieuw spel die niet over de maffia gaat ook niet over de middel eeuwen maar iets totaal nieuws was al 2,5 jaar aan het scripten.

Heb je het ook al geprobeerd zoals Gijsbert en Crash schreven.
Dus met dat programma of door unformat (al weet ik niet hoe dat werkt) :rolleyes:
Anders weet ik ook geen oplossing meer. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan