Spotnet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sopur

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2002
Berichten
238
Ik heb Spotnet geinstalleerd en die werkt op zich goed maar heb hem op de D schijf gezet.
Nu wil ik hem verwijderen en opnieuw installeren op de C schijf, maar de downloadmap moet weer op de D schijf komen te staan.
Hoe doe ik dit, zal hij alles verwijderen en gaat dan de installatie op c goed werken?
 
Laatst bewerkt:
Ik ken spotnet (nog) niet, maar het moet mij mogelijk zijn om dit in de settings aan te geven waar de downloadmap moet komen.
 
Sopur, ik zie even het probleem niet, of mogelijk begrijp ik je vraag niet (mijn vrouw beklaagt zich daar ook al over ;)).

Deinstalleren Spotnet gewoon via Start > Configuratiescherm > Programma's > etc. etc.

Spotnet installeren op C:, na installatie opstarten en dan via Bewerken > Downloadmap bladeren naar gewenste map en selecteren, en vervolgens OK

Ik ben benieuwd of je dit ook bedoeld.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Bedankt voor je antwoord, dat bedoelde ik eigenlijk wel maar moet ik niet zijn eigen uninstaller gebruiken? en laat hij na deinstalleren niet een hoop rotzooi achter?
Gebruik je zelf ook Spotnet?

Gr.
 
Ik gebruik Spotnet sinds kort, vanwege de rechtelijke uitspraak in FTD vs. Brein. Ik kan je niet zeggen of deze manier van deinstalleren alles verwijdert, en ook niet of de uninstaller van Spotnet dat wel doet. Eerlijk gezegd denk ik van niet.

Je kunt na deinstalleren kijken of onder Program files het mapje Spotnet nog aanwezig is, en dan eventueel nog handmatig verwijderen. En voor de rest, tja.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het programma spotnet wel kunnen verwijderen, maar ik kan de map niet verwijderen. Heb hier geen bevoegdheid voor, krijg de melding dat de map (C:\program files\spotnet) alleen verwijderd kan worden door de maker. Kan iemand me helpen hoe deze map toch verwijderd kan worden?
Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Spotnet of andere bestanden verwijderen

Om Spotnet te verwijderen kan men het beste eerst Taakbeheer opstarten en zoeken in de lijst Processen, daar eerst het bestand Spotnet.exe aanklikken en dan met de rechtermuisknop Process beeindigen, dan pas is het bestand te verwijderen uit de hoofdmap en daarna de hele map.
Spotnet is ook te vinden in de map van All Users\Application Data en ook in Gebruiker\Local Settings\Application Data\.
Al met al even zoeken waar een te verwijderen bestand staat of in welke map het staat, mocht het te lastig worden is er nog een optie met de knop PrintSreen en plak die even in Word of Wordpad om te bekijken waar men iets kan vinden wat eert op scherm tezien was, is wel een makkelijke hulp.
Succes er mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan