de beste router?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ceesie15

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2002
Berichten
128
Hoi ik heb een vraagje,
Ik wil een router aanschaffen, maar welk heeft nou het sterkste signaal om een draadloos netwerk op te zetten?
Groet Cees
 
300N heeft het sterkste signaal op dit moment.
 
Pak geen sitecom want dan kun je problemen ondervinden met mobiele aparaten en ipads. Ik raad je linksys aan
 
Hoi,

Ik ben altijd heel tevreden geweest over Netgear, maar ook Cisco/Linksys is een goed product.
Mijn advies: ga niet voor een dubbeltje op de eerste rang.
Routers kunnen zeer lang meegaan en je wensen/eisen kunnen in de loop van de tijd veranderen.

Kijk ook eens op een site als Tweakers.

Netgear WNDR3700, deze heeft ook een USB-poort voor (bijvoorbeeld) een harde schijf in het netwerk.

De Apple Airport Extreme komt ook altijd heel goed uit tests
Maar tegen mijn verwachting in blijkt de topper uit de nieuwe serie van Linksys, de E3000, weer tegen te vallen ......
 
Laatst bewerkt:
zeer goede ervaringen met de TP-Link TL-WR1043ND 300N, 3 antennes, Gigabit poorten

zeer duidelijke uitleg van alle instellingen in het apparaat zelf
 
Leg een paar tientjes meer in en je hebt een (semi) professioneel apparaat. Linksys E3000 High Performance Wireless-N Router zou ik kopen. Zonder twijfel!
 
Leg een paar tientjes meer in en je hebt een (semi) professioneel apparaat. Linksys E3000 High Performance Wireless-N Router zou ik kopen. Zonder twijfel!

Zie mijn eerdere reactie .... het zal je niet verbazen dat ik het daar dus niet mee eens ben. Over het algemeen ben ik positief over Cisco/Linksys, maar dit is een zwaar tegenvallend product ... :confused:
 
Ik ga eens kijken bij netgear en linksys.
Bedankt allemaal voor het meedenken.
Top

Cees.
 
Bedankt voor de tip Tée,
Ik zal effe op kieskeurig wat gaan vergelijken.
Cees:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan