Raadpleeg de printerdocumentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

SnowLeopard

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2011
Berichten
246
Hallo ik heb sinds kort het probleem dat mijn printer niet print hij geeft op het schermpje van de printer de volgende melding:
Raadpleeg de printerdocumentatie

En het oranje ! lampje brand

het gaat over de HP photosmart C5280

bijvoorbaad dank,

mvg Snowleopard,
 
Er staat bij de status van de printer cartridge probleem en dan in de status staat *actual levels my vary.
 
C5280 print niet meer na vervangen cartridge kleur

Ook ik heb nu met de C5280 een probleem. Printercartridges ..en dit is gekomen nadat ik de kleurcartridge vervangen heb. Niet onmiddellijk maar blijkbaar is ook mijn zwarte cartridge op aan het raken. Ik had een originele kleurencartridge maar die is vervangen door een 123inkt alternatief (350 XL) . Ik las ergens iets over het resetten van een chip en daar lijkt het wel op. Als ik mijn printer aan en uitzet en een diagnostics pagina afdruk doet hij het soms wel soms niet en gaar dan weer de melding ! printercartridges geven.

Hoe los ik dit op ?. Is er een stukje software nodig of hoe geef ik aan de C5280 aan dat er wel volle (vervangende) cartridges in zitten ?

:( :( :(
 
exact hetzelfde probleem dus ik kreeg dit ook nadat ik de kleur cartridge verving, ook nog steeds niet opgelost.
 
Ik heb het al opgelost, bleek dat de vorige cartridge gelekt had het gedeelte waar de cartridges op rusten goed schoongemaakt met een doekje. En ja hoor toen deed ie het weer.
 
Het is weer zover, na een paar keer printen kreeg ik de melding raadpleeg printerdocumentatie weer en de keren dat de printer iets uitgeprint had zag er heel raar uit net alsof het een soort van dubbel geprint was. toen was ik het echt goed zat en besloot maar een nieuwe cartridge te kopen maar heb de melding nu nog steeds.
 
Ik heb dezelfde printer (HP Photosmart C5280 met dezelfde klacht. Wat is nu de oplossing, want die lees ik niet ;-(
 
@erik174,

Welkom op Helpmij.nl

Denk dat je beter even zelf een vraag kan aanmaken gezien dit een topic is uit 2011 je zou met je vraag wel hierheen kunnen verwijzen
;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan