ING-spam WAARSCHUWING

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanveelen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Berichten
3.660
Hoi,

Ik kreeg vandaag weer eens een mail met een 'inlog-link' van 'ING' zogenaamd.
Dat ik in moest loggen om mijn telebankieren te actualiseren, anders zou ik worden geblokkeerd.

Zie bijlage:

ING_spam.jpg
 
Laatst bewerkt:
Daarvan heb ik er van de week al drie weg gegooid. Geen enkele bank zal ooit via email vragen om in te loggen op een bepaalde link. Dus NOOIT DOEN, weet je het niet zeker, bel dan je bank even.

Groet Jan
 
Inderdaad moet je nooit klikken op zulke links, dan wordt je omgeleid naar een zogenaamde phisingsite waar ze dan je inlog en wachtwoord achterhalen.

Nieuwe phishinggolf treft ING-klanten
De afgelopen dagen zijn er ten minste twee verschillende versies van de lokmail verstuurd.
De link in de e-mail leidt naar een goedgelijkende inlogsite, waar cybercriminelen de inloggegevens van klanten trachten te oogsten.
 
Inderdaad moet je nooit klikken op zulke links, dan wordt je omgeleid naar een zogenaamde phisingsite waar ze dan je inlog en wachtwoord achterhalen.

Wil je voor 'ons' even aangeven waar je de quote die je in je bericht hebt staan vandaan hebt ...... ???
 
Wat maakt het uit, waar en wanneer, het was alleen maar even om aan te geven dat er dus van zulke spam mailtjes de ronde doen en je dus niet moet reageren daarop ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan