Lijst bezochte websites in Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Ik werkte met Google Chrome (op een systeem met Windows 7).
Om een of andere reden kon ik mijn computer niet meer goed opstarten, waardoor ik heb besloten Windows opnieuw te installeren. Alle data is behouden gebleven en de directory C:\Windows is hernoemd naar windows.old
Ik heb een aantal weken (voor de nieuwe installatie) een aantal websites bezocht die wellicht ergens in de geschiedenis zitten opgeslagen, maar waar vind ik die bestanden?
 
In windows.old eens zoeken hiernaar:
C:\Documents and Settings\xxxxxxxxxx\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\Default
xxxx=gebruikersnaam
Dit is de profielmap.

ps werk zelf met XP, dus weet niet zeker of dit ook voor win7 opgaat.
Wel even verborgen bestanden weergeven aanvinken!
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel. Je hebt me wel een beetje op weg geholpen. Het juiste pad zou zijn:
C:\Windows.old\Users\xxxxxxx\Local Settings\Application Data\
Daarin staat een map Google en daarin een map Chrome, maar naast de map Google bevindt zich ook een nieuwe map Application Data met daarbinnen Google en daarin Chrome en dat herhaalt zich zo ("Droste-effect")
Code:
C:\Windows.old\Users\xxxxxxx\Local Settings\Application Data\Google\Chrome
C:\Windows.old\Users\xxxxxxx\Local Settings\Application Data\Application Data\Google\Chrome
C:\Windows.old\Users\xxxxxxx\Local Settings\Application Data\Application Data\Application Data\Google\Chrome
C:\Windows.old\Users\xxxxxxx\Local Settings\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\Google\Chrome
C:\Windows.old\Users\xxxxxxx\Local Settings\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\Google\Chrome
C:\Windows.old\Users\xxxxxxx\Local Settings\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\Google\Chrome

Er zijn dus talloze mappen met de naam Chrome. Is dit een ontwerpfout in de Chrome-browser, of ...
 
Laatst bewerkt:
Sorry Guido
In de map user data zit dus de map default, wat dus de profielmap zou zijn.
Met je bookmarks ed (tenminste zo heb ik het begrepen), maar daarnaast zitten er nog meer mappen in user data.
En ook meer mappen in default enz, dus welke je nou zou moeten hebben weet ik ook zo niet.:eek:
Misschien andere forumleden die ook weleens win7 opnieuw hebben geïnstalleerd en die bepaalde dingen hebben teruggezet uit windows.old.;)

Verder succes :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan