davylenders123
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jun 2010
Wie kan mij met het volgende wat op weg helpen.
Ben bezig met een excel file te maken om de uren van het personeel uit te rekenen.
In het tabblad uren In kolom a daar staat een afkorting in voor een onder verdeling te maken tussen de verschillende ploegen.(d,pt a,fl a, fl n)
Op dit tab blad moeten de namen op alfabeth staan per ploeg zoals in het vb bestand.
Hier worden heel regelmatig namen aan toe gevoegd en verwijderd.
De ploeg PT A daar zou geen pauze van 30 minuten mogen worden afgetrokken.
Enkel op vrijdag en op dagen voor een feestdag wel.
Dus als er in cel b1 een datum staat van een vrijdag dan moet er wel pauze worden gerekend bij de ploeg PT a.
En op dagen voor een feestdag zou er ook 30 min pauzen moeten worden afgetrokken.
Bij de andere ploegen allemaal wel 30 min pauzen eraf elke dag zoals het nu al is in het vb bestand.
Hoe kan ik dit het beste oplossen.
Bekijk bijlage werkuren2.xlsx
Ben bezig met een excel file te maken om de uren van het personeel uit te rekenen.
In het tabblad uren In kolom a daar staat een afkorting in voor een onder verdeling te maken tussen de verschillende ploegen.(d,pt a,fl a, fl n)
Op dit tab blad moeten de namen op alfabeth staan per ploeg zoals in het vb bestand.
Hier worden heel regelmatig namen aan toe gevoegd en verwijderd.
De ploeg PT A daar zou geen pauze van 30 minuten mogen worden afgetrokken.
Enkel op vrijdag en op dagen voor een feestdag wel.
Dus als er in cel b1 een datum staat van een vrijdag dan moet er wel pauze worden gerekend bij de ploeg PT a.
En op dagen voor een feestdag zou er ook 30 min pauzen moeten worden afgetrokken.
Bij de andere ploegen allemaal wel 30 min pauzen eraf elke dag zoals het nu al is in het vb bestand.
Hoe kan ik dit het beste oplossen.
Bekijk bijlage werkuren2.xlsx