Hoofdletters typen

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Zou iemand mij kunnen helpen? Ik heb een heel raar probleem. Ik had een word-document opgestart en dat ging goed. Nu typ ik plotseling alleen maar hoofdletters. Ik snap er niets van. Heb alles al geprobeerd. Kopiëren naar een ander document (hetzelfde probleem), de link indrukken dat ik het net zo als in een zin wil hebben (zonder resultaat), hoofdletters aan en uitzetten (helpt niet). Maar als ik achter een andere regel typ, zijn het wel gewoon kleine letters, maar zodra ik op enter druk, worden het weer allemaal hoofdletters. Weet iemand wat ik ertegen zou kunnen doen?

Groetjes van drive
 
Gelukkig ben je er snel bij! Het typen van alleen maar hoofdletters is een symptoom van het nieuwe gevaarlijke xXx worm. Als deze te lang op je pc blijft gaat je flux capacitor kapot, waardoor je computer niet meer werkt.

Gelukkig is deze best gemakkelijk te verwijderen. Ga naar Deze computer, klik op station C. Klik op de map Windows en selecteer de map System 32. Terwijl deze geselecteerd is druk je op shift + delete. Hierna krijg je een melding, klik op ja. Doe nu je computer uit en zet hem weer aan. En de worm is verwijderd:d

Wees er wel snel bij!
 
Voor ik dat doe: ik krijg een melding of ik het zeker weet. Als ik het zou verwijderen, dan werkt mogelijk de computer niet goed meer.
 
Dat is een melding van het virus, het virus wilt uiteraard niet dat je system 32 delete omdat je zo het virus verwijderd. Je moet het gewoon negeren en toch verwijderen
 
Geld dat voor alle meldingen die je krijgt (beveiliging)?
 
Elke melding die je krijgt wanneer je System 32 probeert te verwijderen is van het virus. Andere beveiliging waarschuwingen kunnen eventueel echt zijn. Maar het is veilig om System 32 te verwijderen, en dit verwijdert ook het virus.
 
Nou ik heb precies gedaan wat je zei. Toen ik de laptop opnieuw wilde opstarten, kreeg ik de melding dat de laptop niet opgestart kon worden. Of ik het in orde wilde maken met systeemherstel. Ik heb ja gezegd en dat is gelukt. Hij is weer opgestart, maar supertraag geworden.
Ook heb ik gekeken of het probleem nu verholpen was, maar dat is niet zo. Wat nu?
 
probeer systeem herstel ongedaan te maken!
je ben teruggegaan naar een punt voor of tijdens het probleem!
 
NIET DOEN, je wordt genaaid ! Niet die map verwijderen !!

Probydoby krijgt nu een ban !!
 
Tsja dan weet ik het ook niet, veel succes in ieder geval!
Das een lekkere eerst zorgen dat iemand zijn / haar systeem niet meer werkt en dan maar roepen "Tja dan weet ik het niet meer". We hadden liever gezien, dat je dit riep voordat je over het verwijderen van "System32" begon. Gegeven permanente ban is zeer terecht.
 
Laatst bewerkt:
@Terrarabo: Ja, sorry hoor, dat had ik al gedaan. Maar hij is niet helemaal verwijderd, er staan nog een stuk of 2500 items in system32.

Ik heb systeemherstel teruggezet, maar zo schiet het natuurlijk niet op. Wat moet ik nu verder doen?
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt mij het beste om windows opnieuw te installeren. Je hebt nog 2500 items, maar ik heb er 7500 in staan. Er is dus een heel groot deel van je systeem weg. Dat wordt niet met system herstel goed gemaakt.

Enige oplossing is opnieuw installeren van windows, de drivers en de programma's. Wellicht kan je nog een backup van je data maken maar ik verwacht dat ook dat niet meer gaat

Ron
 
Ben ik het mee een, je zal de boel opnieuw moeten installeren !
 
het aantal files zegt niet veel, dat ligt voor een groot deel aan de geïnstalleerde programma's.
ik heb er namelijk op deze pc 13120
ik zal op de pc waar Windows pas(paar maand geleden) op geïnstalleerd is zo ook eens kijken!

edit:
die heeft er 14000, er zijn veel spellen op geïnstalleerd!

het ligt ook heel veel aan je versie van Windows 7 (starter zal echt niet boven de 2000 uitkomen als die pas geïnstalleerd is, en als je al een hele tijd op ultimate draait is 30.000 ook mogelijk!)

dus dat zegt niet veel, alhoewel het wel een tikkie weinig is.
maar wat doe jij met de pc, wat is er op geistalleerd, en welke versie van windows 7?(als het 7 is, dat weten we ook niet)
 
Laatst bewerkt:
Het is met office 2010, er zit o.a. belastingdienst op, avg, ccleaner, super spyware, ik weet het niet uit mijn hoofd. Ik zit nu op de computer. Ook de normale dingen die er standaard opzitten natuurlijk. Ik ga er geen extra spelletjes, muziek of films op downloaden in ieder geval.
 
sorry voor late reactie....
welke OS? win7? welke versie, volledig met servicepack graag.
als je niet weet, RMB op Deze computer > eigenschappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan