Host nodig (ik betaal niet)

Status
Niet open voor verdere reacties.

SonnyXL

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2008
Berichten
46
LET OP! Lees dit alleen als je een host kan zijn voor een San Andreas Online Server, en als je ervaring hebt met SAMP. Ik betaal niet.

Ik heb een host nodig die 24/7 de server kan aanhouden. Reageer als je geïnteresseerd bent!

Beloningen: Admin lvl 6 (CO-OWNER), misschien soms wat beloninkjes, geen loon, maar misschien gewoon soms 5 euro wat overgezet kan worden. Misschien 10. We zien wel!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik reageer wel even.
Je lettertype was iets te groot.
Schreeuwt te veel.
Dus dat heb ik even voor je gewijzigd.
 
Je hebt wel rekening gehouden met het feit dat een pc ongeveer 1 euro per dag kost om hem 24 uur aan te houden qua stroom verbruik?
 
een euro per dag? LOL nou als je me de vergoeding betaald dan host ik wel op 84.84.32.69
 
Je hebt wel rekening gehouden met het feit dat een pc ongeveer 1 euro per dag kost om hem 24 uur aan te houden qua stroom verbruik?

Lees nog is een keer het bericht. Ik betaal niet. ;)
Even wat andere talen...
Engels: Im not gonna pay
Frans: Je ne pas paie
Iers: Ní féidir liom íoc

en als laatste, Hindoestaans: मैं भुगतान न हीं. Fonetisch: Maiṁ bhugatāna nahīṁ.
 
Lees nog is een keer het bericht. Ik betaal niet. ;)
Even wat andere talen...
Engels: Im not gonna pay
Frans: Je ne pas paie
Iers: Ní féidir liom íoc

en als laatste, Hindoestaans: मैं भुगतान न हीं. Fonetisch: Maiṁ bhugatāna nahīṁ.

Ok tussen de regels lezen is lastig....
Wat is de kans dat je een bruikbare host gaat vinden die het voor nop doet denk je......

ik gok: शून्य Fonetisch Śūn'ya
 
een euro per dag? LOL nou als je me de vergoeding betaald dan host ik wel op <ipadresniet laten staan>

ADSL 15(?) waarop een minecraft server en een webserver draait? denk niet dat je nog bandbreedte genoeg over hebt voor een sa-mp server tenzij je zelf nog een lijn hebt liggen.....
 
neeh, maar een minecraft server verbruikt nou niet veel bandbreedte :p. de webserver wel iets. maar sa-mp moet nog we soepel draaien, ik draai ovigerens ubuntulinux op de server
 
neeh, maar een minecraft server verbruikt nou niet veel bandbreedte :p. de webserver wel iets. maar sa-mp moet nog we soepel draaien, ik draai ovigerens ubuntulinux op de server

Dus... geintreseerd?
 
we kunnen het eerst proberen :p voor een week
 
Niet echt logisch om je pc de hele dag aan te zetten voor iemand anders' server...
Mah over wat voor een server gaat het eigenlijk? Ligt natuurlijk ook aan CPU verbruik, de meer verbruik, de meer kosten...

Welke gamemode heb je eigenlijk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan