Downloaden uit nieuwsgroepen bij UPC

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldenluck

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2004
Berichten
29
Ik ben van plan over te stappen naar een andere Internetprovider van Tele2 naar UPC.
Nu download ik uit de nieuwsgroepen via een payserver, maar omdat ik bij Tele2 last heb van wisselende snelheid van heel langzaam tot redelijk. Wil ik overstappen naar een andere provider, nu zit ik te denken aan de kabel, bij mij is dat UPC. Maar nu weet ik dat UPC vroeger zat te knijpen op de snelheid bij downloaden uit de nieuwsgroepen, is dat op dit moment nog steeds zo? Heeft iemand hier ervaring mee? Want als ik over stap zit er natuurlijk meteen weer voor een jaar aan vast en als het niet goed gaat met het downloaden is een jaar lang wachten
Alvast hartelijk bedankt voor jullie reacties.
 
UPC kneep alleen op de eigen newserver en of dat nu nog zo is weet ik niet maar als je gewoon een newsserver account bij bijvoorbeeld Eweka neemt/hebt heb je dit probleem uberhaupt niet.
 
De combinatie Eweka en UPC leverde iig een half jaar geleden problemen op, andere usenet providers leveren geen problemen op hier. En UPC knijpt niet op de nieuwsgroepen, trek hier de volle snelheid uit de lijn.
 
Op dit moment gebruik XLUsenet.nl als newsserver, dus dat zou dan geen problemen moeten geven als ik het goed begrijp. :d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan