Creative opstart console help graag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nodakear

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2010
Berichten
184
Hoi,

Ik ben op zoek naar een download link voor creative opstart console, ik kan dat ding niet vinden op de creative website en als ik google ernaar dan krijg je allemaal vage websites waar helemaal geen link staat naar het programma om te downloaden. Ik kom veelal forums tegen waar ze wel zeggen dat ding te gebruiken maar niemand linkt de downloadlocatie.

Kan iemand een werkende link geven van waar je dat programma echt kan downloaden? Gecheckt en al? Want ik word er helemaal kriegel van dat dat ding nergens te vinden is en ik ben het nodig om me geluidskaart goed aan te sturen, het geluid is nu bagger omdat ik geen equalizer heb waarmee ik het geluid beter kan maken. Dat zit in de opstart console. Ik snap ook niet waarom creative dat ding niet op zijn website heeft voor download....

In ieder geval, bedankt voor enig hulp dat jullie me kunnen geven hierin...
 
Nee, het is een soort programmaatje dat als je het opent je een soort venster krijgt met een grote volume knop onder in het midden en dan kan je allerlei knopjes bijlangs voor allerlei instellingen. Ik heb nu dat standaard windows-achtige ding waar je een paar tabs hebt maar daar kan ik geen equalizer of bass regeling instelling. Creative Opstart Console heeft dat wel allemaal. En ja, het heet echt zo, ik heb het nog opgeschreven zodat ik de naam wist. Me andere PC heeft het nog wel maar ik kan het installatie filetje daar niet op vinden meer...

Een vriend van me heeft het laatst weer gevonden alleen die weet nu niet meer waar. Dus ik vraag het nu hier maar es. Ik zal es kijken of ik er wat screenies van kan maken met wat ik heb en wat ik zoek. Dat doe ik na het eten wel ff als ik het niet vergeet.

P.S. Die link van jou stuurt me ergens heen en zegt dan dat windows VISTA niet ondersteund wordt en dat ik handmatig updates moet zoeken en als ik daar op klik kom ik weer bij het scherm waar ik moet kiezen welke hardware ik heb. Ik heb win 7, dat zal ie wel zien als VISTA ofzo want dat lijkt heel erg op elkaar qua uiterlijk. Maar goed, die link werkt dus niet voor mij en ik weet dus niet wat je precies bedoeld. Maar Creative opstart console is iig geen balkje boven in beeld nee.
 
Laatst bewerkt:
Dit is het programma wat ik bedoel en wat ik maar niet gedownload krijg via internet.

OpstartConsole.jpg


Als iemand dit herkent en weet waar en hoe die het gedownload heeft, graag de link en hoe je het vindt via google ofzo. Want als ik zoek op creative opstart console download dan kom ik steeds op sites waar het of wel benoemd wordt maar geen link gegeven wordt, of op sites die het bestand niet langer ter doanload aanbieden of op de site van creative zelf die ook niet weet waar die het heeft en steeds met drivers voor specifieke soundcards komt....
 
Laatst bewerkt:
Dat heet bij mij dus GO.Zal wel te maken hebben met dat ik een andere kaart heb.De mogelijkheden zijn nagenoeg hetzelfde daarin.
welke kaart hen je precies?Ik zie op de site van creative dus bij bijv de X-Fi Titanium Professional Audio en dan bij de drivers wel de Creative Opstart-console.(zo heet dat dus idd)
 
ik heb een soundblaster X-fi xtreme audio. Maar alhoewel ik deze kaart los kan halen is het 1tje die met het moederbord meekwam en semi onboard is. Dus als ik drivers ervoor wil downloaden en ik pak de X-Fi xtreme audio drivers, dan zegt ie steeds dat ik die kaart niet heb. Tis allemaal heel vaag. Maar met de auto updater van creative die windows 7 installeert (die staan bij updates, extra updates) Dan kan die wel ineens de juiste driver bij creative weghalen maar dan zijn het alleen de standard drivers. Dus ik kan dan niet die opstart console krijgen.

Ik weet dat ie meegeleverd wordt met sommige drivers van speciale geluidskaarten maar dat kan ik dus niet voor elkaar krijgen omdat ie dan steeds de installatie afbreekt omdat ik volgens de installatie de juiste kaart niet heb. Ik wou graag weten of je dit programma ook los kan downloaden want creative levert het niet los aan blijkbaar. Maar een vriend van mij is het gelukt dat ding ergens los te downloaden, alleen hij weet ook niet meer waar...
 
Als ik op die link druk dan kom ik op de, selecteer uw product pagina uit, was dat de bedoeling?

Letterlijk staat er dit:

Bent u op zoek naar oplossingen voor uw Creative-producten? Selecteer de juiste categorie hieronder.

En dan moet ik kiezen uit een categorie van producten. Zie ik plaatjes van MP3 spelers, soudblaster kaarten, hoofdtelefoons, muizen etc etc.
 
Nou moe, daar staat ie inderdaad, wat vaag, dat heb ik zo vaak gedaan en nooit stond dat er tussen.... wat vaag zeg... Hij is wel van 2007, ze hebben hem niet up to date gehouden. Naja, nu weet ik tenminste waar die staat, hopelijk blijft dat nu zichtbaar voor me....

Bedankt iig ^^

Ik zal de vraag op opgelost zetten. ^^
 
Of niet gezien"alle drivers"of pagina 2 niet gezien??:D

Het werkt nu dus wel?
 
Nou, ik heb hem nog niet gedownload, ik heb het bestandje op de andere pc al gevonden, maar nu weet ik tenminste dat ie er hoort te staan op de website en heb ik een download link voor in de toekomst.

En ik snap niet dat ik dat ding nooit eerder gezien heb want ik heb de hele tijd alle drivers/add-ons showen altijd aangeklikt. En ik zag nooit die creative opstart console er staan... Of ik ben de hele tijd blind geweest of ik heb ergens verkeerd gezeten ofzo.....

Iig bedankt voor de hulp, ik weet nu dat ie er is op de creative website als stand alone download ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan