Internet explorer 9 installeren werkt niet op Windows 7 64 bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxradio

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2010
Berichten
72
Als ik internet explorer 9 probeer te installeren, zegt die: ''Internet explorer moet worden bijgewerkt'', dan ga ik naar die site, en dan probeer ik alle updates die er staan maar bij ze allemaal zegt die: ''Deze update geldt niet voor uw computer''. Ik heb ook op een computer van een vriend (ook win7 64bit) IE9 geprobeerd te installeren, maar daar geeft die precies dezelfde fout, dus ik weet iniedergeval dat het niet specifiek aan mijn computer ligt. (Waarom heb ik IE9 nodig? IE8 kan bij mij geen flash, ook al installeer ik het 200x, google chrome kan geen 2 tabbladen tegelijk open met flash, anders chrasht die, Firefox kan geen windows media player dingen, safari is traag en opera laad soms alleen tekst en knoppen, en geeft afbeeldingen heel raar weer).

prtscrcaptures.jpg
 
Laatst bewerkt:
Flash is wél beschikbaar/installeerbaar in de 32-bits versie van IE8.

Zoek die dus op in je startmenu, en gebruik die versie als je Flash sites wilt bezoeken (zoals youtube etc.)

Succes,

Tijs.
 
ik denk dat je processor ook niet veel aankan.
 
ik denk dat je processor ook niet veel aankan.

Ik heb een AMD Athlon LL 160u processor ofzo.
Ik weet niet of dat goed of slecht is maar ik heb mijn computer vorig jaar gekocht dus ik denk dat die niet heel slecht kan zijn...
 
het is een lowvoltage processor dat wil zeggen dat hij zeer energie zuinig is, maar daartegenover weinig prestaties levert, vlug flash kijken word al lastig op deze cpu.
 
Oke, maar dat kan toch niet de oorzaak zijn dat ik IE9 niet kan installeren?
 
Ga eerst mijn tip uitproberen. En nee, ook met de nieuwe IE9 in 64-bits versie ga je (voorlopig) geen flash kunnen zien, omdat die plugin nu (nog) uitsluitend 32-bits is.

Wellicht werkt de installatie van IE9 wel zodra die uit de beta-fase is.

Tijs.
 
IE9 is al lang uit de betaversie!!!! Eerst kwam de beta, daarna de RC, en nu is de uiteindelijke versie maar ze doen het alle 3 niet!! En anders zou microsoft ook geen aparte 64 bit versie maken.
 
Ik heb geen directe oplossing voor het installatie-probleem, wel voor het draaien van Flash player (zie eerdere postings).

Wat je kunt proberen is het draaien van SURS en daarna de installatie/update van IE9 opnieuw proberen.

Succes ermee,

Tijs.
 
Ik heb geen directe oplossing voor het installatie-probleem, wel voor het draaien van Flash player (zie eerdere postings).

Wat je kunt proberen is het draaien van SURS en daarna de installatie/update van IE9 opnieuw proberen.

Succes ermee,

Tijs.

Nee dat werkt ook niet:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan